[ELLEGirl.jp/blog]: En intervju med Tokio Hotel #8


Intervju med Tokio Hotel
För att avsluta denna intervju så passade vi på att ställa denna fråga.

Bill och Tom är ju tvillingar, men låt oss säga att ni fyra var riktiga bröder. Vem skulle vara den äldste och yngste av er då?
Tom:
[den äldste är] Jag.
Georg: Jag.
Gustav: Jag.
Georg: Bill är den yngste.
Bill: Det är faktiskt Georg som är den äldste, men Tom är den som är mest pålitlig.

Den tredje då, Gustav?
Georg:
Dessa två killar (Gus, Bill) håller på som om de vore lika gamla.
*alla skrattar*
Georg: Eftersom vi umgås så pass mycket så är vi verkligen som riktiga bröder.
*alla bandmedlemmar håller med*

De såg så häftiga ut varje gång vi tog en bild, så vi bad dem att le när vi tog den sista bilden.
Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah :D så söta på bilden är de oxå ♥

2011-03-04 @ 15:33:54
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0