[ELLEGirl.jp/blog]: En intervju med Tokio Hotel #7


Intervju med Tokio Hotel
~~
Kan vi prata om Bills stil. Klär du dig efter något speciellt sätt?
Bill:
Vi kan ta den senaste turnén som exempel. Det var väldigt sci-fi inspirerat. Vi pratade om det med Dean och Dan från Dsquared2. De är också tvillingar så vi kom väldigt bra överens. Vi ville skapa en fantastisk värld, med en scen som var som på en annan planet och kläder med lampor som kunde matcha scenen.

Så kommer Bill uppträda med en annan identitet som David Bowie när han använde det andra namnet "Ziggy Stardust"?
Bill:
[säger blygt] Jag kan inte jämföra mig med honom. Och om man bara tittar på de bilderna så är det människor från 80-talet. Deras stilar och kläder såg ut att vara från rymden.
Tom: En del kanske tycker att Bill ser onormal ut, men efter att man har sett de gamla bilderna på David Bowie så ändrar man nog sig.
Bill: Eftersom jag är en kille som sminkar sig och bär högklackade skor måste jag faktiskt säga att det inte var jag som startade det. Det har funnits långt innan jag föddes.

Verkligen. David Bowie skapade en tornado med rock, mode och konst. Började inte du, Bill, att sminka sig på grund av "Ziggy Stardust"?
Bill:
Nej, utan jag började senare på en Halloween fest. *Gus och Geo fnittrar*
Tom: [avbryter] Det fanns så många band och sångare på 80-talet, men det var också många sångare som gjorde affärer vid sidan av och det var inte så många band som jobbade seriöst på sina album och tänkte på vad som skulle passa bra ihop med scenen. Sådana människor startar bara band för att bli populära.

Och vad tycker ni om Lady Gaga?
Bill:
Henne gillar jag väldigt mycket. Oavsett vad hon gör så är det hennes egen stil och det spelar ingen roll hur galet hon gör det, för det är så väl-balanserat. Gaga vet helt klart vad hon vill [göra] och de visuella effekterna på scenen är väldigt läckra. Jag beundrar henne.

Känner du till Adam Lambert?
Bill:
Öhm, jag känner till honom för att han har pratat mycket om mig. Jag har inte träffat honom så jag kan inte säga något om honom, men jag har hört hans låt på radio. Jag känner igen honom från bilder och en del berättar saker om honom för mig. Men annars har vi aldrig träffats.

Bill sade också att han inte kan döma någon innan han har träffat personen. Jag tycker att Bill är väldigt smart.
Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: sara

"Bill: Öhm, jag känner till honom för att han har pratat mycket om mig."

Haha :D



2011-03-04 @ 15:35:23
URL: http://germanottas.blogg.se/
Postat av: Bella

Är det okej om jag kopierar denna? :)

2011-03-13 @ 11:17:32
URL: http://belindatjarnberg.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Självklart. =)

2011-03-13 @ 15:14:53
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0