[Focus.de] - Jedward pratar om Tokio Hotel


Jedward (Irlands bidrag i Eurovision Song Contest 2011) pratar om Tokio Hotel.
~~
Känner ni Tokio Hotel?
John:
*sjunger "Running through the Monsoon..."*
Edward: De är tvillingar, vi är tvillingar. Många av våra fans är Tokio Hotel fans. Nu när vi är här i Tyskland skulle jag verkligen vilja träffa dem.
John: Vi har köpt deras album. De har väldigt bra låtar. Jag älskar "Automatic".
Båda: *sjunger "Automatic" och kan hela texten*
Edward: Jag minns deras uppträdande på MTV EMA när regnet föll ner på dem. Det var verkligen läckert. Och Bill har fantastiskt hår!
John: Tvillingarna från Tokio Hotel är väldigt olika från oss utseendemässigt: en tvilling har stylat sitt hår väldigt vilt uppåt, den andra har dreads. En tvilling sjunger, den andra spelar gitarr. Vi å andra sidan är verkligen tvillingar.


Engelsk översättning: TH-Info. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Emma.

awwwh :D synd att dom bara verkar ha missat att tvillingarna inte bor i Tyskland längre :P Annars hade det vart fett om dom hade träffats :D

2011-05-27 @ 14:25:53

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0