Joko från tyska MTV pratar om Bill och hälsa


Link.
~~
Joko: "Tom! Nej, Bill! Herregud, Bill Kaulitz. Eh, jag känner till honom från reklamer och hans band Tokio Hotel. Öhm... Jag vet inte. Någon kanske borde få honom att börja göra pilates, hehe. Det vore bra, det skulle hålla honom aktiv och göra lite förändringar på honom. Fysiskt sätt så är han inte den typen av person. Han är ganska smal. Öhm, jag har sett honom live och han verkar vara den mer lugna typen. Han är inte den personen som man kan förvänta sig något andligt från."
*Joko får reda på att Bill spelar bordstennis på turné på skärmen*
Joko: "Bordstennis? Det tror jag inte på. Katy Perry hoppar hopprep. Men bordstennis är en ganska så populär sport när man är på turné eftersom det är lätt att ta med sig. Man behöver inte heller vara särskilt vältränad för det."
Engelsk översättning: (?). Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0