Aliens vann "Fan Army FTW" på MTV OMA!!!


> Video <
Tom och Bill: "Happy Halloween och grattis till alla våra Aliens!"
Bill: "Wow! Det här är helt otroligt! Vi har precis fått höra att ni vann MTV O Music Awards för "Best Fan" igen. Det är andra gången i rad och det är helt fantastiskt. Jag vet inte ens vad jag ska säga, ni ska vara riktigt stolta över er själva! Vi är definitivt stolta över att ha fans som er iallafall, och det känns väldigt bra eftersom vi fortfarande håller på att producera vårat album. Vi jobbar väldigt hårt på det och det känns väldigt bra att ha fans som er och att ni stöttar oss hela tiden. Det har gett oss så mycket energi och styrka, tack så mycket för det! Vi är väldigt ledsna att vi inte kan vara med er i kväll, men jag och Tom har något väldigt spännande som kommer ut - det är vår splitter nya app, vi kommer att dela med oss av vårat privatliv sant våra videos, tankar, bilder och mer. Det bästa är att vi kommer att kunna ha direktkontakt med er, så vi ser fram emot det, och fira ikväll! Ha den största, bästa festen på jorden och så ses vi väldigt snart! Tack så mycket!" *slängkyss från Bill*


Kommentarer
Postat av: vonskareng

haha vad gulligt! ^^

2011-11-01 @ 10:36:15
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Lilly

OMGOMGOGMOGOMGMOGMOOGMMOGMOGGMOMOGMOMOMOMOMOMOMOGGG!

2011-11-01 @ 10:52:53
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag ser Tom bredvid en osminkad kille med omålade naglar armmuskler och håret gömt under en mössa.

Var är Bill nånstans? :´(

2011-11-01 @ 15:05:41
Postat av: Humanoid

då var det värt att ha röstat nästan 5 000 gånger då :D, om dom inte hade vunnit, eller, det är egentligen fansens pris men ändå, så hade jag fått damp ^^

2011-11-01 @ 17:24:57
Postat av: Anna

JAA! Vi Vann! :D

2011-11-02 @ 12:47:09
Postat av: Madde

HAHAHAHAHA jag döör inte lite åt killen som när hon programledaren frågar honom "Are you nervous?" Han ba "Naaaauuuuuööööäääähhhh noo!" xD HAHAHAHAH har ni sett det vid 0:28? xD

2011-11-02 @ 18:19:40
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: bd

YAY har varit borta några dagar och blev så glad när jag såg att dem vunnit YYAAAYYY!!! har röstat hur mycket som helst XD och det är så kul att få se dem igen ^^ <3

2011-11-03 @ 11:28:24
Postat av: bd

:( jag kan inte se videon .. skulle du snälla Elina kunna skicka en länk? jätte tacksam för svar <3

2011-11-03 @ 11:32:22
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Som sagt, du kan se videon på deras officiella hemsida. <3

2011-11-03 @ 17:47:57
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0