Tvillingarnas App är framflyttad!


Vi vet inte hur, varför eller när. Allt som står på killarnas officiella Facebook är att tvillingarnas app, som skulle ha kommit ut i morgon, har flyttats fram. Inget datum eller någon förklaring till varför står. Så fort någon information om det här kommer ut, uppdaterar jag! Läs det tidigare inlägget om utsläppet HÄR.



"Hej allihopa!
Det är många fans som är väldigt oroliga att vår app inte kommer att fungera på deras mobiler. Då vi fick mer och mer oroade email från fans under de senaste dagarna, kände vi att vi var tvunga att göra något åt det! Genom svaren vi fick har vi bestämt oss för att inte släppa iPhone versionen tidigare än Android versionen. Alltså: så många fans som möjligt kommer att få samma chans att få alla senaste nyheter om oss. Vi måste bestämma ett nytt utsläppdatum för att vara säkra på att båda versionerna blir tillgängliga samtidigt. Vi hoppas att alla iPhone Aliens kan visa lite sympati för alla Android Aliens och inte bli arga på dem för ett nytt, alla-versioner-utsläppdatum! Under tiden, njut av den första glimten av huvudskärmen av vår splitter nya app. Vi kommer också ta lite extra tid för att förbättra den befintliga iPhone App-versionen för att göra den ännu bättre!"
~~
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa: TokioHotel.com.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad dåligt :((

2011-11-23 @ 11:12:30
Postat av: Anna

Nu är det uppdaterat ser jag! Tack. Men jag ubndrar varför de tänkte släppa ut iPhone versionen före Android? :S

2011-11-23 @ 13:44:52
Postat av: Em

så de kommer ändå att släppa android-versionen i morgon...?

2011-11-23 @ 16:55:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nej, allt är framflyttat. De ska släppa båda versionerna på samma dag -- inget datum är bestämt än.

2011-11-23 @ 18:16:32
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: ,öxlzlc

haha så himla oproffestionellt, tillåt mig läxa upp ths mangement?

2011-11-23 @ 18:55:29
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Haha otippat ;)

2011-11-23 @ 19:42:47
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Sassy

Kanske för Bill har iPhone själva XD

Haha, neeh :-) Jag har en iPhone 4, men just nu har jag HTC Desire HD eftersom min iPhone är lite gefi*kt.. Så nu är jag en av dom där "Andoid Aliens som iPhone Aliens måste visa lite sympati för" XDDD

Bli inte arg på mig ^_^

2011-11-23 @ 20:34:37
URL: http://facebook.com/evra.von
Postat av: Niki

Det är här så galet frustrerande :S

2011-11-24 @ 08:33:19
URL: http://angelbymyzide.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tyckte att det var bra gjort att besluta att släpa båda apparna sammtidigt, så inte bara dom med iphone ska få vara med från början liksom ;)



Dock hade jag ingen anning om att det bara var tänkt att dom skulle släppa den veriationen idag vilket nog ändå hade gjort hälften av deras fan skara förbanade...

2011-11-24 @ 16:39:52

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0