Rykte: Nya Tokio Hotel låtar?

Det sprids just nu tre låtar på YouTube som heter "Zurück/Time To Back", "Ankünfte und Abflüge/Arrivals and Departures" och "Nie Wieder/Never Again" - Om ni vill höra låtarna är det bara att söka på namnen på YouTube och sedan trycker ni på "Utläggningsdatum: Denna månad", så kommer de upp. Låtarna påstås vara Tokio Hotels och finnas med på det kommande albumet. Man kan dock inte höra några röster på låtarna, utan det är bara instrumental musik vilket gör det svårt att avgöra om det verkligen är Tokio Hotels låtar eller inte. En del fans tror att det är helt fejkat, att låtarna inte alls har något med Tokio Hotel att göra, och andra tror att det är deras låtar. Hur som helst, vi får helt enkelt vänta och se.

Förresten: Personen som startade det förra ryktet om nya Tokio Hotel låtar erkände tillslut att allt var fejk och det med det sagt kan även dessa låtar vara fejk! Keep that in mind! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller nog med den skaran av fans med att låtarna inte har nått med Th att göra. tror det är helt fake och den som spred ryktet bara vill ha uppmä'rksamhet !

2011-10-17 @ 11:23:13
Postat av: Angelica

Svårt att säga, för de vill ju testa nya grejer och då kan ju egentligen vad som helst vara deras nya låtar :D

2011-10-17 @ 11:56:33
Postat av: *

Är det personen som heter IpseDixit1000 va?? Jag tror att det kan va deras låtar faktiskt.

2011-10-17 @ 12:29:19
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ja, det är rätt profil.

2011-10-17 @ 12:33:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Nt

Hm... Jag vet inte riktigt heller... Vi får ju se, men är det det, kommer jag nog spela dom ganska ofta.

Föresten är det nån mer än jag som tkr "Nie Wieder/Never again" påminner om en jullåt, och "Züruck/Time to back" påminner om en låt jag hört förut... Det är bara "Ankünfte Und Abflüge/Arrivals And Departures" som jag inte tkr liknar nån jag hört förut... Jo, vänta.. Den påminner lite om Thema Nr1 men det är nog jag som är trött.

2011-10-17 @ 15:13:38
Postat av: Anonym

Hon har lagt upp en låt till, där "Tom rappar"

2011-10-17 @ 18:59:16
Postat av: Sassy

hmm.. jag tkr (som dom säger på comments på Youtube), att det är nått med dom här låtarna och Simple Plan, men säker är jag dog inte.

Jag väntar tills dom kommer med en ny singel (om sådär, 2 år XDD), så ser vi ju ^^,

2011-10-18 @ 11:44:31

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0