[GoomRadio.fr]: Tom körde sin Audi R8 genom Hollywood


Tokio Hotel: Tom Kaulitz körde sin Audi R8 genom Hollywood
Vi har nyheter från våra favorit tvillingar i Los Angeles. En serie bilder på Tom och hans älskade Audi R8.

Enligt källor gav Audi denna R8 till Tom i utbyte mot reklam. Här har vi några bilder på vår gitarrist bredvid denna fantastiska bil.

Vackra bilder på en fantastisk bil och en super-Tom! Men vad var det egentligen som alla Tokio Hotel-fans i världen snackade om igårkväll när dessa bilder kom ut:

Och ja, vi kan se att Bill är tillbaka, men med blont hår! AAAAHHHH Bill, what happened?! Alla Aliens var som galna igår på nätet! Ämnet: att Bill numera är blond! Vad tycker ni?

Jag är ett David Bowie-fan, men detta överraskar mig inte alls. Jag trodde faktiskt att Bill skulle ha blonderat sig tidigare, när de erövrade Japan! Ja, japaner gillar faktiskt blondiner. Vad som skulle oroa mig är ifall Bill inte förändrade sitt utseende på mer än 10 månader. Men det är en anledning till varför jag är ett fan av denna kille! [...]


Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

men OJ såg ju inte ens att han var MED på den där bilden fr början :O

2011-09-11 @ 11:06:36
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0