Rykte: Tom och Bill gör ett Reality-program?


"Min pappa är en assisterande producent på HBO och han tittar på och analyserar listor av populariteten av tidigare TV-serier och jämför dem med en testgrupp som tittar på nya TV-serier. Han tittar i stort sett på vad som fungerar med vilken demografik och vad som kommer att bli mest framgångsrikt. Hur som helst, nyheten är: Han vet att jag är ett Tokio Hotel-fan så igår berättade han för mig att han såg något som jag kan komma att bli intresserad av. På listan av program som kommer att sändas under våren av 2012, fanns det ett program med som hette något med "Kaulitz Brothers: Radio Hysteria", jag minns inte riktigt, men det fanns med för HBO International och det låg under kategorin "Reality TV". Jag har ingen aning om vad det kan handla om, men vem bryr sig? Grymt ju. Jag skriver mer om jag kan få reda på något."
~~
Tyvärr har personen som lade ut detta på ett forum inte lagt ut länken till bloggen som detta skrevs på. Det ska vara ett fan från Usa som har bloggat om detta. Så fort jag får tag i källan så uppdaterar jag inlägget! :)

Kommentarer
Postat av: vonskareng

spännande!!!

2011-09-25 @ 19:49:38
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0