BTK App - Alien Wall #102


Bild #1 - Tom: "Ni kanske redan känner till det här! Helt otroligt!!!" (video) Fan (@Carol Gregoire): "Köpte du någon snygg gitarr igår, Tom?" Tom: "@Carol Gregoire: Inte än! Jag kikade bara! Jag letar efter några specialmodeller från 60-talet!" Fan (@Manon): "[...] Vilken är din favoritdrink? [...]" Tom: "@Manon: Jag dricker alltid Whiskey Cola! Enkelt, men gott! Testa! ;-)" Fan (@Lizard): "Har ni målat några ägg i år? [...]" Bill: "@Lizard: Jag brukar göra det varje år men har inte gjort det än! Ska nog göra det imorgon :-)"
Bild #2 - Bill: "Kom precis hem från en promenad med våra hundar. Jag älskar våren :-)" Fan (@Qzito): "Bill, vet du... Vi väntar på din nya låt... I Mexiko lämnar kl 23... (haha, antar att hon menar att den kom ut då XD) Jag är jättenervös... Jag vill höra din röst i en ny låt." Bill: "@Qzito: Ser fram emot att ni för höra den :-) Vill gärna höra vad ni tycker också!" Fan (@Joy): "Gissa vad?? Jag ska på min kompis födelsedagsparty och det är ett 70-talstema.... Vi ska alla klä oss som gogo-tjejer och John Travolta. [...]" Bill: "@Joy: Det låter häftigt... Jag hoppas ni får roligt!! Det låter verkligen som något jag skulle vilja vara med på :-)" Fan (@MartaTH): "Vilken är er favorit årstid??" Bill: "@MartaTH: Definitivt sommaren :-)"
Bild #3 - Bill: "If I Die Tomorrow. Cherrytree Radio spelade precis en förhandslyssning på låten jag spelade in med Far East Movement. Vad tycker ni?" Fan (@Vale): "Bill, jag vet inte hur du gjorde det men denna förhandslyssning kom i rätt tid för mig. Jag vet inte ens hur jag ska kunna tacka dig.. Helt ofartbart att få höra dig sjunga igen! Och din röst är helt unik. Jag älskar låten!!!!!!"
Bild #4 - Bill: "@Vale: Wow.. tack! Vad glad jag blev när du och alla andra Aliens gillar den! Tack så mycket :-)"
Bild #5 - Tom: "Ska åka till ett fint ställe... Jag kommer hålla er uppdaterade!!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser inga bilder :S fanns det inga med?

2012-04-09 @ 20:06:06
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Inga intressanta, nej. :p

2012-04-09 @ 20:56:14
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0