BTK App - Alien Wall #104


Bild #1 - Tom: "Salvation Mountain, del två." (se bilden på han i kommentarerna nedan) Fan (@Jachisss): "Tom, har du någonsin sett något liknande förut?" Tom: "@Jachisss: Nej, aldrig... Det är definitivt en unik plats och var en rolig upplevelse!" Fan (@Ewigkeit): "[...] Vill inte du också åka dit, Bill?" Bill: "@Ewigkeit: Jo, snart. Tom berättade allt om det... Jag vill verkligen se det med egna ögon. Jag var bara för lat för det tar ganska lång tid att komma dit med bil!" Fan (@Milana): "Det är bara en tre-timmar-lång biltur. Det är inte så farligt, Bill...hahaha :-)" Tom: "@Milana: Det tar bara en timme när jag kör ;-)" Fan (@Alexys): "En timme tar det! Du behöver inte ens köra. :) Sjung några låtar så är ni framme på nolltid. Åk dit nästa gång!" Bill: "@Alexys: Tom ljuger! Det tar mer än en timme... Det tar minst tre timmar men nästa gång ska jag åka med honom!!"
Bild #2 - Bill: "Ska ut på en sen lunch. Ska vi på lunch snart. Trafiken i Los Angeles gör så att jag måste vänta. Jag hungrar ihjäl..." Fan (@Lauttiga): "Jag vet en restaurang där man kan äta i mörkret. Man ser varken människorna eller maten man äter. De som serverar en är blinda. Skulle ni vilja prova det? :-)" Tom: "@Lauttiga: Det har vi redan! Det finns en sån restaurang i Hamburg! Helt klart en upplevelse!!!" Fan (@BellaDestiny): "Bill, vad åt ni? Jag gissar på något vegetariskt ;-)" Bill: "@BellaDestiny: Pasta :-)...riktigt gott!!!"
Bild #3 - Bill: "Sen kväll. Väntar på lite sen kvällsmat under vår korta inspelningspaus... Det lär bli en lång kväll!!!"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild på Tom: http://www.iimmgg.com/image/5f91091468bb1654468348917e71b49a

2012-04-10 @ 19:19:15
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0