BTK App - Alien Wall #105


Bild #1 - Bill: "Ingen sömn... Jag är redan i stan.. Ska på några möten efter en väldigt kort kväll! God morgon allihopa :-)" (Ta en titt i kommentarerna för att få se vad de snackar om 8D) Fan (@Lisa Marie): "Du ser lite utmattad ut för att vara ärlig. Hur mycket sov du? Var du med Tom? Fick ni till det igår? Vi vill veta! ;)" Bill: "@Lisa Marie: Jag vet :-) Jag är fortfarande jättetrött... Det gick bra i studion. Vi hade jättetrevligt!"
Bild #2 - Tom: "Salvation Mountain, del tre." Fan (@Midnight_Epiphany): "[...] Tog du med dina hundar när du åkte dit?" Tom: "@Midnight_Epiphany: Inga hundar på denna åktur! Jag kanske tar med dem nästa gång... Min pojke skulle definitivt älska att springa runt där :-)" Fan (@Mary Humanoid Creature): "Var det något där som imponerade dig??" Tom: "@Mary Humanoid Creature: Ja, det fanns närliggande värmekällor och några nakna tjejer som njöt av vädret :-)" Fan (@Team Brazil): "Minns ni något från Brasilien? Hade ni kul här?" Tom: "@Team Brazil: Självklart!!! Vi hade en grym konsert! Vi älskade verkligen staden och människorna! Det var en dröm för mig att åka till Brasilien! Längtar efter att få åka tillbaka!!!"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bilden på Bill i bilen: http://www.iimmgg.com/image/1526f469a3c02ae52d1f178b4de3ec6f



Videon Tom laddade upp: http://www.youtube.com/watch?v=DXOeUE2qLpY

2012-04-11 @ 17:20:52
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0