BTK App - Alien Wall #108


Bild #1 - Bill: "Coachella del 1." Fan (@MarieBK): "[...] Tyvärr är ju inte Tokio Hotel där!! När Tokio Hotel uppträder på Coachella kommer jag vara där!! :-)" Tom: "@MarieBK: Hahaha... Nästa år kanske! Skulle verkligen vilja göra detta till ett stort Alien party!!! ;-)" Fan (@Katka483): "Hur länge varar festivalen, i tre dagar??? Vilka band vill du se i år... :D" Bill: "@Katka483: Ja, den är i tre dagar! Jag vill verkligen se Justice!!!! ...vi har bara slappat än så länge...ska till festivalen om några minuter!"
Bild #2 - Tom: "Salton Sea... Som lovat! Det är jättevackert!" Fan (@LinneaL): "[...] Har ni roligt på Coachella förresten?" Tom: "@LinneaL: Vi har inte börjat än, men ja... Det kommer bli coolt!"
Bild #3 - Bill: "Party... Vi hade en härlig första kväll... Mer att komma :-)" Fan (@Silvia): "Vilka artister ska ni se ikväll?" Bill: "@Silvia: Vi ska se Radiohead idag och några andra band... Vi ska på ett poolparty innan dock och få lite sol :-)" Fan (@Aco): "Hade ni roligt på första dagen?" Bill: "@Aco: Väldigt roligt men vädret var väldigt dåligt. Det är mycket bättre idag!"
Bild #4 - Tom: "Hitta mig... Jag är någonstans på denna bild ;-)" Fan (@Syl): "Är det verkligen du på toppen av bilden?! Jag hoppas du bara skämtar.. Eller så är du verkligen helt galen, haha. RAMLA INTE BARA! Haha, och kolla inte ner!" Tom: "@Syl: Ja, det är jag på toppen av den där grejen! :-)"
Bild #5 - Bill: "Coachella del 2. Kom precis tillbaka från festivalen. Radiohead var grymma!!! ...nu ska vi på festerna :-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0