BTK App - Alien Wall #116


Bild #1 - Bill: "Flod i Los Angeles." Fan (@Marie Origliasso): "Tom, om jag skickar min adress till dig, kan du skicka lite sol då? Jag står inte ut med regnet mer! Bor i Frankrike." Tom: "@Marie Origliasso: Det skulle jag verkligen göra! ;-) Jag förstår... Jag hatar också när det regnar! Det går väl an i en eller två dagar men inte mer än så! Det är just det som är så bra med Los Angeles...att solen skiner nästan jämt!" Fan (@Jezzikah): "Har ni några hobbies? Typ, rita eller fotografera?" Tom: "@Jezzikah: Jag brukade rita mycket! Jag har dock inte haft någon tid för det på sistone! Men jag ska börja igen! Det är roligt..."
Bild #2 - Tom: "Vit Custom. Spelade precis lite på min vita Gibson LP Custom." Fan (@Nastia): "[...] När ska Gustav och Georg åka till Los Angeles?" Bill: "@Nastia: De har varit här några gånger redan. Vi har planerat inför lite studiodatum i Los Angeles och några andra städer snart. :-)" Fan (@Eva*Malta): "Igår bestämde jag och mina vänner att vi ska åka till Italien i sommar. Jag längtar verkligen och har redan börjat planera inför resan. Jag önskar att jag kunde gå på era konserter också. Har ni några råd eller idéer?" Bill: "@Eva*Malta: Vad kul! Jag skulle verkligen vilja åka med er :-) Vilken stad? Om jag vore er skulle jag åka till Rom :-)" Fan (@Marilou): "Kan du säga något om det nya albumet, Bill? Vi saknar er <3" Bill: "@Marilou: Det kommer att bli EPISKT :-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0