BTK App - Alien Wall #117


Bild #1 - Tom: "Billi. Min lillebror väntar på kaffe! ;-)" (kolla bilden i kommentarerna nedan!!!) Fan (@blueorchid): "Har ni funderat på att kolla in LA Kings hockeymatchen? Det är playoffs, ni vet? =] Ärligt, det finns inget bättre än att se en hockeymatch live!" Tom: "@blueorchid: Låter kul! När och vart är den? Jag har aldrig varit på hockey förut! Jag borde kolla in det... Jag håller nog med om att det är en cool upplevelse att se en match liv i en arena!"
Bild #2 - Bill: "Dags för lunch!!! ..jag svälter.. Vilken är er favoritmat?"
Bild #3 - Bill: "Hemma från 'Downtown'. Kom precis hem från 'Downtown'. Ett av mina favoritställen i Los Angeles!!!!" Fan (@thaime): "Jag uppskattar verkligen hur mycket ni är involverade i allt som har med bandet att göra.. Jag vet att ni skulle kunna släppa ett album varje år och låta andra göra allt grovjobb, men istället tar ni er tiden ni behöver och producerar allt helt själva, vilket är ganska ovanligt nuförtiden... Och erat skivbolag måste vara väldigt sura på er med tanke på tiden det tar, hahah. Det suger att vi måste vänta så länge men tack ändå för att ni gör erat bästa. Det är fint att se att det faktiskt finns artister kvar som älskar musiken mer än pengarna. (;" Bill: "@thaime: Tack för de fina orden! Det känns bra att ni förstår vad vi gör och framför allt varför vi gör det. Är stolt över att ha fans som er!!!!" Fan (@Lolly): "[...] Är ni tillbaka i studion nu eller är ni för trötta??" Bill: "Lolly: Ja, vi är tillbaka i studion! Tom spelar in lite med gitarren..." Fan (@Karin): "Är ni kvar i studion? :)" Tom: "@Karin: Blev precis klara med inspelningarna! Det var en bra kväll!" Fan (@Lauren Freedom): "Jag är på en klubb just nu och bara för att så sa jag till en random kille: 'zeig mir deine pflaume'. Det visade sig att han var tysk. Gissa om han glodde konstigt på mig." Tom: "@Lauren Freedom: Hahaha, vad roligt! :-) Gissar på att ni blev vänner! Gillar't!"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bill väntar på kaffe (kolla in bilden *_*): http://www.iimmgg.com/image/fb5ec90f0dd1e0abee990e68e7ba3505

2012-04-26 @ 20:49:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista kommentaren från Tom! xD OMG xD HAHA

2012-04-27 @ 18:43:28

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0