BTK App - Alien Wall #99


Bild #1 - Tom: "MMM Finalen. Tack så mycket! Ni gör oss så stolta! Tack för allt erat stöd... Rocka finalen! Ni är fantastiska!" Fan (@Irina94): "Vart firade Georg sin födelsedag, i Los Angeles eller i Tyskland?" Tom: "@Irina94: Han firade i Tyskland! Vi kunde inte vara med honom då men vi ska fira honom när Gustav och Georg kommer till Los Angeles igen! ;-)" Fan (@MariaLove): "Hur mår du idag, Bill?" Bill: "@MariaLove: Bara bra, tackar som frågar! ...Men jag gillar fortfarande inte måndagar! Det är den värsta dagen på hela veckan tycker jag :-)"
Bild #2 - Bill: "Hunter S. Thompson: Musikbranschen är en grym och ett ytligt pengar-dike, en lång plastig hall där tjuvar och hallickar springer fritt, och bra människor dör som hundar. Det finns också en negativ sida." Fan (@Co.): "Är det du och Tom som gör albumet helt själva?" Bill: "@Co.: Nej... Vi har flera andra involverade. Vi jobbar tillsammans med vårat producentteam och skriver låtar med några nya.. Men det är mycket som måste göras för Tom och mig eftersom vi producerar, skriver och spelar in albumet..." Fan (@Chantel): "Jag är ny på appen :) Äntligen hade jag en bra mobil att ladda ner den." Fan (@Adelya): "Bill, är du i studion nu? Hur mår du? [...]"
Bild #3 - Bill: "@Chantel: Välkommen... Kul att du är här. Hoppas du gillar appen! Ha så kul.." Bill: "@Adelya: Bara bra, tack! Vi är mitt uppe i att skriva låtar... Det har gått jättebra än så länge :-)" Fan (@Battipentole): "Var ni i Milano igår? Min kompis såg någon som såg ut som er! Haha (:" Tom: "@Battipentole: Inte vad jag vet :-) Vi är i Los Angeles just nu... Men jag längtar efter att åka tillbaka till Italien!!!"
Bild #4 - Tom: "Vad roligt! Kanadagåsen's hämnd!" (video) Fan (@Polona): "Vad skulle du göra i en sån situation? Vara lugn eller börja springa?" Tom: "@Polona: Jag skulle nog försöka gosa med kanadagåsen... Den är så söt!!! :-)" Fan (@Agrath): "Har du redan en favoritlåt från det nya albumet? :-D" Tom: "@Agrath: Det är lite för tidigt för den frågan för vi är inte färdiga än... Jag älskar alltid de sista låtarna vi skrev ;-) Lite farlig sådär!!!"
Bild #5 - Bill: "Cool butik... Kolla in den här häftiga butiken nära Los Angeles!" Fan (@Anto): "[...] Jag älskar verkligen appen... Den får mig att känna mig nära er, och det är härligt ;-) [...]" Bill: "@Anto: Tack. Kul att du gillar appen... Vi tycker verkligen det är kul att ha kontakt så här med er!" Fan (@AlyssaMagana): "Jag ser fram emot när ni ger er ut på turné! Det blir min första konsert någonsin." Tom: "@AlyssaMagana: Jag ser också fram emot det! Synd att du missade förra turnén! Vi gjorde grymma konserter... Men vi kommer definitivt att ha roligt på nästa turné också!!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0