[BILD.de] - Bill: "Jag har alltid längtat efter någon"

Bill Kaulitz från Tokio Hotel om kärlek: "Jag har alltid längtat efter någon"
Från och med den 5 januari kommer vi att kunna se tvillingarna Bill och Tom Kaulitz (23, Tokio Hotel) sittandes bredvid Dieter Bohlen (58) i DSDS-juryn.
 
Innan de slår kraftigt i trumman, gör de flera intervjuer om deras nya jobb, liv och kärleken.
 
Här uppgav Bill också att han inte har varit kär sedan han var 14 år. "I det här snabba livet saknar jag trofasthet. Jag har alltid längtat efter att få ha någon som bara är där", sade Bill i en intervju med tidningen BUNTE. "Självklart har jag Tom. Jag är oerhört glad att vi är bröder. Som soloartist skulle jag inte kunna arbeta." 
 
För två år sedan gick pojkarna under jord och flyttade till Los Angeles där de försökte hitta ett nytt hem - med ett privatliv. Långt bort från stalkers och "ett liv som i fängelset." 
 
Är en flytt tillbaka till Tyskland utesluten?
"Vi blir uttråkade snabbt. Vi kanske kommer tillbaka till Tyskland om några månader", säger Tom Kaulitz till BUNTE. 
 
Hans bror Bill är känd att vara ett fan av Tysklands förbundskansler Angela Merkel. "Förbundkanslern's politik är förståelig och begriplig. Enligt mig är Merkel en populär figur", säger Bill Kaulitz till tidningen TV Digital. Merkel har ett "mamma" syndrom. "Med henne har jag känslan av att vara i goda händer", tillade sångaren. 
 
Ett nytt Tokio Hotel album är också på gång. Allt som fattas är bara: "när vi känner att allt är perfekt." 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0