Tvillingarna [by: Heart Tyes Creations]

Snacka om enäggstvillingar! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt sjukt vad lika de är! o.O
<3

2012-12-09 @ 00:21:39
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: Louise

Hej, jag måste bara fråga en sak. Nu tycker väl du jag är jätteefterbliven som inte vet, men jag har inte varit uppdaterad på Tokio fronten senaste året typ.. Ska släppa nått mer album eller är det liksom slut med dom nu, är dom inget band längre? Jag saknar dom!!

Svar: Hej! Nej, nej. Ingen fara. ^^ De håller på med ett nytt album nu som antagligen släpps nästa år. Vi har inget datum eller så än, men man får väl anta att det blir nästa år. De är visst ett band. :) Vi alla saknar nog dem otroligt mycket!
KaulitzAndTheGs

2012-12-09 @ 16:26:51
URL: http://www.lbennhult.blogg.se
Postat av: Sophie

å herregud ser seriöstingen skillnad. hade trott det var tom om det inte vore för ögonbrynspiercingen

2012-12-10 @ 11:19:12
Postat av: Serah

Fråga: Hade inte Tom två piercingar i leppan? På samma sidan?
Eller har jag bara blivit tokig?

2012-12-11 @ 00:06:21
Postat av: Serah

Fråga: Hade inte Tom två piercingar i leppan? På samma sidan?
Eller har jag bara blivit tokig?

Svar: Yes, han har spiderbites. :)
KaulitzAndTheGs

2012-12-11 @ 00:06:21
Postat av: Serah

När tog han dom ut? Jag tkr han är sexy med bara 1, såå :-P

Svar: Minns faktiskt inte, men det var ett tag sen. ^^
KaulitzAndTheGs

2012-12-18 @ 03:02:50

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0