BTK App - Alien Wall #43


Bild #1 - Bill: "Hörde om kylan i Europa... Jag känner för er men klä er varmt och ha roligt iallafall!!!" Fan (@Alecksa): "Bill, du gav mig styrka att gå ut. Tack! Vi har -30 ute nu, vilket är oerhört kallt! Självklart är det coolt i Los Angeles, men saknar du inte snön? Det är väl inte vinter i Los Angeles nu?"
Bild #2 - Tom: "@Alecksa: Ja, det är vinter i Los Angeles men det är inte kallt. Solen skiner nästan varje dag!"
Bild #3 - Bill: "Skyskrapa..." Fan (@Zendy): "Bill, vi har något gemensamt!! Vi ser samma måne varje kväll!! :-)"
Bild #4 - Fan (@Tam): "Bill, har du fastnat i en hiss någon gång?"
Bild #5 - Bill: "@Zendy: Det stämmer :-)" Bill: "@Tam: Nej!!! Då tror jag att jag skulle få panik! Själv då..?"
Bild #6 - Fan (@Adelya): "Bill, hur är det med dig och din hand? Känns det bättre? Jag ska också göra en tatuering snart ;)"
Bild #7 - Fan (@Ginny): "Jag vet att ni kanske inte kommer att läsa det här men jag tycker att jag är skyldig er detta iallafall. Jag vill bara att ni ska veta att vara ett Tokio Hotel fan är det bästa som någonsin har hänt mig och jag vill verkligen tacka er för att ni har gjort min dag bättre varje dag i fem år. Ni har räddat mitt liv på så många sätt. Jag vet inte ens vart jag ska börja för att ni ska förstå. Och oavsett vad som händer i framtiden, kommer jag känna att jag aldrig är ensam för jag vet att ni alltid kommer att finnas "by my side". Så tack, killar, för att ni har givit mig styrkan att fortsätta och vara stolt över vad jag är... En Alien! Seriöst, ett stort tack från hela mitt hjärta! <3"
Bild #8 - Tom: "@Adelya: Coolt... Vart? Din arm?" Tom: "@Ginny: Tack så mycket för ditt fina meddelande! Det betyder mycket för oss!"
Bild #9 - Tom: "Gissa vem det är... ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0