BTK App - Alien Wall #44


Bild #1 - Tom: "Äldsta levande tvillingarna. Har ni hört om de äldsta levande tvillingarna? Cao Daqiao och Cao Xiaoqiao föddes år 1905! Hur galet är inte det?" Fan (@Ellen): "Tom, om du fick vara en ålder för alltid, vilken ålder skulle du välja?" Fan (@NancyBoy): "Jag hoppas ni slår det här rekordet :-)" Tom: "@NancyBoy: Vi ska försöka!!! ;)" Tom: "@Ellen: Bra fråga! Jag tycker 25 år en bra ålder!"
Bild #2 - Bill: "Bakom kulisserna del 3. Kolla in denna bild jag tog som visar det man inte får se på TV..." Fan (@Alinaah): "Vi saknar er här i Tyskland!!!" Bill: "@Alinaah: Vi saknar er också!!!" Fan (@Sofi): "Idag fyller jag år och den bästa presenten vore att få en gratulation av er! Tack för känslorna er musik ger mig!" Bill: "@Sofi: Grattis på födelsedagen!!!! Jag hoppas du får en fantastisk dag!!!" Fan (@Gabriela): "Tom, vad skrev du till mig på ditt "Skyskrape"-inlägg? Ber om ursäkt för mitt problematiska användarnamn, "&"-tecknet gjorde så att ditt inlägg försvann! Jag vill gärna veta vad du skrev till mig! ;D" Tom: "@Gabriela: Jag vet inte vad som hände med mitt svar! Ville bara säga att vi inte vill att du ska vara frustrerad! Kom igen... var glad istället! ;)"
Bild #3 - Bill: "Skrattar!!!! :-)" Fan (@Ophélie Alien): "Fin bild! Var det i Tokyo?" Fan (@Van3ssa): "Georg ser precis likadan ut som min gamla rumskamrat Helen. Hon duschade aldrig heller. Det är mycket möjligt att de är själsfrände." Fan (@Lu*): "Hahaha, du skrattar alltid åt Hagen! Är han verkligen så rolig?" Fan (@Tam): "Tom, vem är roligast, Georg eller du?" Fan (@Oktober): "Jag vill åka till Japan! Jag vill besöka Pokémon-butiken och köpa en stor Snorlax!"
Bild #4 - Bill: "@Ophélie Alien): Ja, det var i Tokyo under en fotografering... Tror vi alla skrattar åt Georg :-)" Bill: "@Lu*: Jag vet! Han är bara så rolig :-)" Tom: "@Van3ssa: Hahaha! Vad roligt! Jag tror nog de är själsfrände!!!" Tom: "@Tam: Definitivt Georg!!!" Tom: "@Oktober: Vad roligt! Kul att veta :)" Fan (@Xien Merza): "Förresten... Jag är tillbaka! Haha, efter 2 veckor." Tom: "@Xien Merza: Kul att du är tillbaka!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0