BTK App - Alien Wall #46


Bild #1 - Tom: "Helg. Hej Aliens! Har ni några planer inför helgen? Roliga fester, resor eller bara chilla i soffan?" Fan (@Hannah): "Jag och min bästa vän tycker om att gå ut. Vad har du inplanerat? :)" Tom: "@Hannah: Att hänga med bra vänner borde alltid finnas bland ens planer! ;) Samma här!!!" Fan (@VanilLove): "Mysa under täcket med varm choklad och filmer... Det är så jävla kallt ute ;(" Fan (@BenjaminFenty): "Önskar dig och Bill en trevlig helg! Jag ska träffa min familj ute på landet och skotta snö från bilen! Önska mig lycka till! XD"
Bild #2 - Tom: "@BenjaminFenty: Lycka till!" Tom: "@VanilLove: Låter bra! Väldigt mysigt...!" Fan (@Effy): Jag ska sjunga karaoke med min bästa kompis." Tom: "@Effy: Karaoke låter kul! Har aldrig provat..." Fan (@Zianya483: I dag fyller jag år och alla säger att jag är galen som tror att ni kommer svara mig. Men jag har fortfarande hopp om att ni gratulerar mig... Tack så mycket också för er musik - den inspirerar mig varje dag att fortsätta kämpa på med mina drömmar!" Tom: "@Zianya483: Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag!!! Vad ska du göra på din speciella dag?"
Bild #3 - Fan (@Sophie Kyle): "Sova är ingen dålig idé! ;-) Vad ska du göra Bill?" Bill: "@Sophie Kyle: Jag ÄLSKAR att sova! Det finns inget bättre..." Fan (@Yo Konstantantinova): "Gå ut med vänner och njuta av denna app. Det är andra dagen jag har den så jag är väldigt glad.. Jag väntar fortfarande på att ni ska svara :D Du då, Bill? Har ni två några planer inför helgen? Ska ni gå till studion? :))" Bill: "@Yo Konstantantinova: Välkommen! Tom och jag ska definitivt försöka vila men vi ska också gå till studion och träffa vänner... Vi får se!" Fan (@Marina60): "Tom, gillar du snö?" Tom "@Marina60: Ja, jag älskar snö men bara om jag fick välja ;)" Fan (@Brunna483): "Har haft BTK Appen i nästan två månader och har fortfarande inte fått något svar! :(" Bill: @Brunna483: Då får du det första svaret i dag!!! ...hahah.. Hoppas du gillar appen än så länge!?"
Bild #4 - Bill: "Cool bil!!!" Fan (@Jen): "Det är där jag ställer min bil! Haha ;) Min bil är en röd Toyota och är i mycket bättre skick! Hon heter Roxy! Ja, jag döper mina bilar. Vet att det är konstigt." Bill: "@Jen: ...haha.. Vad roligt! Jag borde döpa min bil också. Några idér?" Fan (@Gabby CG): "Jag är en dålig förare :'( Jag minns när jag försökte sno (fast bara låna) min kusins bil... Jag var så rädd så jag åkte bara några kvarter bort och så sakta att jag kände mig dum. Nästa gång ska jag gasa på lite. Önska mig lycka till ;-)" Bill: @Gabby CG: ...wow... Men du har väl ett körkort, va?" Fan (@Maryyy): "Bill, jag hade ett plakt på konserten i Milano med texten "Where is Jumbie?" haha :-) Hur som helst, det var en underbar konsert!!" Bill: "@Maryyy: Ja, det var grymt i Milano! Jag kommer aldrig att glömma den konserten!!!" Bill: "Jag gillar alla era idér!!! En del av dem är väldigt kreativa och roliga. Jag vill ha fler förslag :-)"
Bild #5 - Bill: "GRÅTT!!!!" Fan (@Fay): "Är det din nya hårfärg? :o"
Bild #6 - Bill: "@Fay: Ja :-)" (kolla i kommentarerna angående detta! XD)

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Här har ni bilden på Bill med grått hår: http://www.iimmgg.com/image/8506b76c5504df5f704dc0476fbe5d21

2012-02-04 @ 12:55:09
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Carro

Bröstvårtor 0_0 <3 PIERCING!!!!!! <33 Älskar hans nipplepiercing =D <3

2012-02-04 @ 13:14:30
URL: http://tokiohotelamerica.com
Postat av: Anonym

Han är så fin <3

2012-02-04 @ 14:21:43
Postat av: JazzPatino

WOW! Bill passar i alla slags färger och frisyrer. Han är fortfarande like handsome oavsett, för att han är.. Bill! :D <3

2012-02-04 @ 22:26:59
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: S

även fast jag inte är så insatt längre, så slår mitt hjärta fortfarande ett litet dubbelslag varje gång jag ser hans otroligt vackra anletsdrag... vackra människa.

2012-02-05 @ 00:20:51
Postat av: Anonym

snarare silver, som kelly osbourne, nu kommer rykten flöda ännu mer :(

2012-02-05 @ 09:58:21

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0