BTK App - Alien Wall #51


Bild #1 - Fan (@Madeleine): "Wow, tack för bilderna på tatueringen! Det är en vacker och originell tatuering. Seriöst, jag älskar den! Gör det fortfarande ont?" Bill: "@Madeleine: Varsågod :-) ...det gör inte ont längre men den är fortfarande inte helt läkt ännu!" Fan (@Loannie): "Bill, det råder ingen tvekan om att du vågar vara dig själv ;-) Vad inspirerade dig till denna tatuering? Din tatuering ser fantastisk ut förresten! Ska du tatuera den andra handen också?" Bill: "@Loannie: ...jag har redan planer på nästa tatuering :-) ...men inte på den andra handen!!!"
Bild #2 - Tom: "Himeln. Ha en bra dag, Aliens! ;-)" Fan (@Rubya): "Jag har haft en dålig dag i dag :'(( Jag är så ledsen!" Tom: "@Rubya: Låter illa! Vad har hänt?" Fan (@Lucia): "Vart är ni, kvar i studion? Är Georg och Gustav med er?" Tom: "@Lucia: De är inte här men vi ska träffas snart!"
Bild #3 - Tom: "Bill och jag...idag i Los Angeles"
Bild #4 - Bill: "Van Helen!!!! ...kom precis hem från den sista allmänna repningen som Van Halen hade. Det var grymt!!! ...gå och kolla in dem..." Fan (@Fleur): "Var du på konserten eller bara repningen?" Bill: "@Fleur: Ja! Jag tror de ska spela sin första officiella spelning i morgon!!!" Fan (@Schnuffel): "Så du gillar dubstep musik nu?" Bill: "@Schnuffel: Jag har alltid gillat dubstep musik! :-)

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0