BTK App - Alien Wall #52


Bild #1 - Tom: "Parc des Princes...vi kommer aldrig att glömma den konserten!!! Hade sjukt roligt..." Fan (@Manola): "Det ska vara "Parc des Princes", inte "Parc des Prince" ;) Andra språk "funkar" helt enkelt inte, eller hur? lol ;)" Tom: "@Manola: Haha, tack!!! Har precis ändrat det... Min franska suger ;)" Fan (@Barbie): "Jag har varit på en av era konserter. Det var i Columbus, Ohio. Jag stod på första raden, och det var grymt trots att jag nästan blev mosad! Jag undrar ifall ni ens kommer ihåg den konserten. :)" Tom: "@Barbie: Ja, jag minns den! Vi spelade på små nattklubbar... Det var väldigt intimt!" Fan (@KelsieArmstrong): "Jag önskar ni kunde göra mer konserter i Kanada. Vi kanadensare är helt berövade på allt och speciellt Tokio Hotel. Jag längtar efter att få gå på era konserter. Kommer ni till Kanada någon mer gång???" Tom: "@KelsieArmstrong: Självklart...! Vi kommer till Kanada med nästa album!"
Bild #2 - Tom: "Georch glömde sin bil... ;-)" Fan (@Ariana): "Geroch :D Ni vet väl om att de flesta här skulle uttala det fel, va? :D dschorch. :D"
Bild #3 - Bill: "@Ariana: Hagen är fortfarande bäst :-)"
Bild #4 - Bill: "Vi ylar mot månen...ikväll.." Fan (@AlecV): "Jag tror att alla kommer att kunna besöka månen i framtiden.. Vad tror du?"
Bild #5 - Bill: "@AlecV: Jag hoppas verkligen det! Det skulle vara grymt!!!"
Bild #6 - Fan (@Lara): "Ylar dina hundar också, Bill? :D" Bill: "@Lara: Ja, det gör dem!!! Alla fyra tillsammans... så sött!" Fan (@Adelya): "God natt, Bill! Saknar dig..." Bill: "@Adelya: Tack!!! Ha en fin kväll du med!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0