BTK App - Alien Wall #53


Bild #1 - Tom: "Traaaaafik... Jag hatar trafiken i Los Angeles. Jag är alltid sen..." Fan (@MisaKV): "Du borde ta cykeln istället! Det är snabbare, haha." Tom: "@MisaKV: Ja, jag ska skaffa ett motorcykelkörkort snart!" Fan (@Giorgia M): "Är det värre än i Tyskland!? :D" Tom: "@Giorgia M: Definitivt! Mycket värre..." Fan (@Ale): "Hahahaha. Du kan inte åka lika fort nu som i Tyskland! xD" Tom: "@Ale: Nej, och det är just därför jag saknar tyska Autobahn..."
Bild #2 - Tom: "Skiss. Håller på att skissa på min kommande tatuering..." Fan (@Jessy): "Vad ska du skaffa för tatuering???" Tom: "@Jessy: Fortfarande en hemlighet :)" Fan (@Nahomy): "Har du blivit galen i tatueringar, Tom? :) Vart vill du att den ska sitta då?" Tom: "@Nahomy: Är inte galen i tatueringar ;) Jag planerar den bara!" Fan (@Milana): "Vart vill du ha den? ;)" Tom: "@Milana: På armen eller i nacken... Vet inte än!"
Bild #3 - Bill: "...Lång dag... Blev precis klar med en lång inspelning/fotografering jag hade i dag. Klev upp kl 04.00 i morse. Kan inte säga än vad det var för! ..mer info kommer i april..." Fan (@Milana): "Bill, du jobbar alltid hårt...se till att vila lite! :) Jag är helt säker på att inspelningen/fotograferingen blev fantastisk!!! Sov gott!" Bill: "@Milana: ...ja, jag behöver verkligen vila!!! Jag kommer absolut sova gott i natt :-)" Fan (@YourAngel): "Hade inspelningen/fotograferingen något med Tokio Hotel att göra eller var det en sologrej?" Bill: "@YourAngel: Nej, det var bara jag! Den hade ingenting med Tokio Hotel att göra! Det var bara en rolig grej jag gjorde för att komma ifrån studion lite...haha.."

Kommentarer
Postat av: Frida

En fotografering?????????? wow.. Hoppas det var för nån tidning =D Moderepotage!!! =D

2012-02-11 @ 19:01:04

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0