BTK App - Alien Wall #55


Bild #1 - Bill: "Gammalt handfat till salu :-)" Fan (@Lizard): "Hur var er kväll igår, Tom och Bill? Gjorde ni något roligt? :-)" Bill: "@Lizard: Ja, vi hade roligt igår. Det blev lite väl länge dock ;-)" Fan (@Marty): "OMG!! Vad äckligt!! Hahahahaha. Vart såg du det där?" Bill: "@Marty: Hitta det vid en gatuförsäljning... Väldigt skumt :-)" Fan (@Oriane): "Är det fullt med gatuförsäljningar och loppmarknader i Los Angeles, eller gillar du bara såna saker?" Bill: "@Oriane: Ja! Man kan hitta det lite här och där. Los Angeles har lite roliga ställen... Jag älskar att besöka såna butiker :-)"
Bild #2 - Fan (@Clarissa): "Bill, gillar du Coldplay?" Bill: "@Clarissa: Ja. Jag gillar dem väldigt mycket!!!" Fan (@SarahSmile): "En sak som jag har lärt mig är att det finns stor potential i allt, till och med i ett rostigt litet handfat. Om handtagen byttes ut, porslinet gjordes rent och det rostiga togs bort, slår jag vad om att det skulle vara ett gulligt handfat." Tom: "@SarahSmile: Bra sagt! Gillar't!!!"
Bild #3 - Bill: "Galnaste killen i VÄRLDEN!!!" Just nu i Ryssland... (video)" Fan (Sternchen): "Bill, eftersom du har hoppat fallskärm tidigare, skulle du kunna tänka dig att hoppa "base jumping" också? Det är när man hoppar från byggnader." Bill: "@Sternchen): "Det skulle jag verkligen vilja göra!!!" Fan (@AnnaLena): "Du är inte rädd för nåt, eller hur? :D" Tom: "@AnnaLena: Klart han är! Han är rädd för sin storebror ;)" Fan (@Kiki): "Jag såg precis på Safe House och den var väldigt bra. Både jag och min familj gillade den! :) Filmer med Denzel är ofta bra, så som Inside Man. Har du sett den? Om inte, borde du göra det." Tom: "@Kiki: Kul att du gillade den! Ja, jag har sett Inside Man! Den är riktigt bra! Kolla in Training Day... Den är bäst!"
Bild #4 - Bill: "..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0