BTK App - Alien Wall #60


Bild #1 - Tom: "Gissa vilken stad det är..." Fan (@Heather G): "Jag ska dit på Halloween!! Ska bli så kul!" Bill: "@Heather G: Ha så kul!!! Jag älskar Vegas och att spela :-)" Fan (@Paurnima): "Har ni sett Hangover?" Bill: "@Paurnima: Ja. Vi har sett Hangover 1 och Hangover 2. De var riktigt bra!" Fan (@Ishita): "Det måste vara Las Vegas! Vad gör ni gärna när ni är där?" Tom: "@Ichita: Precis!!! Ja, vi gillar det... Det är roligt där och vad som händer i Vegas, stannar i Vegas... Det är det jag gillar med staden! ;)"
Bild #2 - Fan (@Tatsumi): "Jag vet precis vart det är. Detta är utsiktsplatsen i Stratosphere!! Ni borde besöka nöjesfältet där eller åtminstone Sky Jump!!! Det är så roligt :D" Tom: "@Tatsumi: Jaaaaa! Det stämmer till 100%! Vi har självklart besökt nöjesfältet :)" Fan (@BlackQuestionmark): "Tog du den här bilden, Tom?" Tom: "@BlackQuestionmark: Ja, jag tog bilden ifrån en av de högsta byggnaderna där..." Fan (@Monica): "Det är sjukt tråkigt i Vegas om man är under 21... Hahaha" Tom: "@Monica: Ja, det är sant!!!"
Bild #3 - Bill: "Vackert historiskt smycke..." Fan (@Jessy): "Bill, är smycken den perfekta presenten för dig?"
Bild #4 - Bill: "@Jessy: Ja...alltid...hahaha..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0