BTK App - Alien Wall #64


Bild #1 - Tom: "Storm på solen. (video) En enorm storm virvlade kring solens yta vilket fångades av en NASA-satellit nyligen. Ett fantastiskt mirakel av solsystemet som kan vara lika stort som jorden själv." Fan (@HazelKVL): "Var er stora dröm som små att bli astronauter eller är det någonting ni fortfarande vill bli?! haha ;-)" Bill: "@HazelKVL: ...Det är fortfarande en av mina stora drömmar... Jag skulle verkligen vilja bli en astronaut :-)" Fan (@Lene): "Jag tycker det här är väldigt fascinerande. Det finns mycket dokumentärer och filmer om det här. Tycker du också det är intressant, Tom?" Tom: "@Lene: Ja, det är fascinerande!!! Det verkar så overkligt..."
Bild #2 - Bill: "Idag... Tom hänger... Vi hade en trevlig dag utan jobb." Fan (@Valeria9698): "Har ni sett filmen Taken med Liam Neeson? Det är min favoritfilm när det gäller action! Ni borde verkligen se den :)" Tom: "@Valeria9698: Självklart... Vi älskar den filmen!!! Den är grym..." Fan (@Alice): "Tom ser så ledsen ut... Hoppas han inte var det :( Bill, få honom att le. Jag är säker på att du är bäst när det gäller det ;)" Bill: "@Alice: Ingen fara...haha...Han mår bra. Vi hade en underbar dag!!!" Fan (@L Lawliet): "Tom ser trött ut men fortfarande lika vacker. [...]" Tom: "@L Lawliet: Ja, jag var väldigt trött! Bill, varför la du ut den bilden?" Fan (@Willenlos): "Visste ni att idag är det exakt två år sedan som er Welcome to Humanoid city-turné startade? Kan ni fatta att det har gått så fort? :O" Bill: "@Willenlos: Wow! Det visste jag inte! Det känns som om det vore igår..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0