BTK App - Alien Wall #69


Bild #1 - Bill: "Oscars!!! Vilka ska se på Oscars galan ikväll?" Fan (@Judith92): "Bill, vilket är ditt favoritställe att slappa på i Los Angeles? Snälla svara mig :-)" Tom: "@Judith92: För att vara ärlig så gillar jag att bara köra omkring med min bil! Det är mest avslappnande tycker jag... Jag, min bil och vägarna!" Fan (@HelloDarcy): "Jag ska! Jag och en Alien-vän ska äta pizza och titta :3" Bill: "@HelloDarcy: Det låter helt perfekt! ...önskar er en rolig kväll!!!" Fan (@Heilig79): "Bill, har du någon favorit-skådespelare/skådespelerska som du vill ska vinna? Jag hoppas på Meryl Streep och Glane Close. Jag älskar dem. Två "läskiga monster" på bion, håller du inte med?" Bill: "@Heilig79: Håller fullständigt med!!!! Jag gillar verkligen dem båda..." Fan (@Sternchen): "Vad tycker du om min hund?" Bill: "@Sternechen: Älskar honom :-) ...väldigt söt!!!"
Bild #2 - Bill: "Smaskig sushi...." Fan (@Simonne): "Vill du smaka lasagne? Jag äter det just nu ;-)" Tom: "@Simonne: Vi älskar vegetarisk lasagne ;) Smaklig måltid!" Fan (@Adaly): "Äter ni fortfarande något på McDonald's?" Tom: "@Adaly: Om vi äter där beställer vi bara pommes frites och milkshake ;)"
Bild #3 - Tom: "Måndagar. När jag var liten hatade jag måndagar... Jag hatar dem fortfarande! Hur är det för er?" Fan (@Ella): "Jag hatar måndagar skarpt! Måndagar är Guds straff för vad vi gjorde i helgen, heehee." 
Bild #4 - Bill: "@Ella: Precis!!!! :-)"  

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0