Paparazzin "Lies Angeles" svarar på frågor om Tokio Hotel

Paparazzin Lies Angeles skrev på sin Twitter för ett tag sedan att fans kunde mejla in frågor till han om bandet, så skulle han svara så gott han kunde. Här är alla frågorna och svaren från hans hemsida.
~~
1) Vet du vart de bor? - "Ja, det gör jag."
2) Kan du berätta det? - "Nej."
3) Jag bor i Tyskland så jag kommer ändå aldrig åka till deras hus. Kan du berätta nu? - "Fortfarande, nej!"
4) Jobbar du för Tokio Hotel eller samarbetar med dem? - "Nej, det gör jag inte."
5) Har du varit på deras tomt någon gång? - "Nej, det har jag inte."
6) Ser du dem ofta? - "Varannan vecka skulle jag tro."
7) Vilken är din favoritlåt med dem? - "Jag lyssnar inte på deras musik."
8) Gillar du dem? - "Jag ser dem som något jag fotograferar men samtidigt respekterar."
9) Hur många Currywurst kan Bill äta på en gång? - "Ingen aning!"
10) Har du stått nära dem? - "Ja, det har jag. Inget magiskt hände."
11) Har Bill någon pojk -eller flickvän? - "Har ingen aning om vad som pågår inne i deras hus privat."
12) Har du sett Bill med en tjej någon gång? - "Bara hans mamma och Toms flickvän."
13) Har du sett Bill med en kille någon gång? - "Ja. Tom, Andreas och andra manliga vänner."
14) Tror du att Bill är homosexuell? - "Jag tycker inte det är rimligt att tro utan fakta."
15) Är Tom tillsammans med Ria? - "Han var det när jag fotograferade dem tillsammans."
16) Tror du Tom och Ria var romantiska med varandra? - "Herregud, ja."
17) Använder du photoshop? - "Har det inte ens på mina datorer."
18) Kissar du i duschen? - "Random.... Men ibland."
19) Går Tom ut på nattklubbar utan Bill? - "Inte vad jag vet."
20) Är Bill deprimerad? - "Jag är ingen psykolog, men han verkar vara ledsen ibland, tycker jag.
21) Vem gillar du mest, Bill eller Tom? - "Bill."
22) Varför? - "Jag gillar hans stil och det känns som om han uppskattar kändislivet mer."
23) Är de snälla mot dig? - "Jag har pratat med dem förut och de ignorerade mig. Jag tycker inte att de är speciellt snälla mot mig, nej."
24) Har du sett dem ta droger någon gång? - "Bara alkohol om du tar det för droger."
25) Är de utanför Los Angeles mycket? - "Osäker på det."
26) Bor Ria med dem? - "Ingen aning."
27) Har du sett henne köra Toms bil? - "Ja."
28) Tycker du Ria är fin? - "Absolut!"
29) Tjänar du mycket pengar på deras bilder? - "Inte direkt."
30) Skulle du hänga med dem om de frågade? - "Definitivt. Varför inte?"
31) Vem kommer man närmast, Bill eller Tom? - "Bill är mer vänlig...tycker jag."
32) Tror du de kan bli stora i Usa? - "Med de rätta bilderna och lite ny musik.....ja."
33) Om de pratade med dig och gav dig en bra bild på dem, skulle du låta dem vara då? - "Ja, för det är allt jag vill."
34) Hatar du dem i smyg? - "Nej. Jag önskar verkligen dem allt gott och hoppas de lär sig hur de ska ta sig an median för deras eget bästa."
35) Är du ett fan i smyg? - "Nej. Jag kan fortfarande inte uttala deras efternamn rätt."
36) Tror du Bill någonsin kan tänka sig att gifta sig med ett fan? - "Ingen aning, men om jag får gissa så....nej."
37) Är du Andreas egentligen? - "Nej."
38) Varför tog du inte bilder på dem när du såg dem inne på en bar? - "Ibland förtjänar kändisar en paus från kameror."
39) Har de ny musik som är på G? - "Den informationen har inte jag. Men jag hoppas, för fansens skull."
40) Varför förföljer du dem? - "Att ta bilder på kändisar i allmänheten någon gång i månaden är inte att förfölja dem."
41) Har du någonsin sett hur det ser ut inne hos dem? - "Ja, genom en fastighetsbroschyr."
42) Hur beter dem sig, bra? - "De beter sig väldigt privata eller avvisande från vad jag har sett."
43) Känner man igen tvillingarna där? - "Nej. De kan gå omkring på gatorna fritt utan att bli igenkända rätt så ofta."
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissar du i duschen? HAHAHAHAHAHAHAHA.

2012-02-02 @ 14:44:09
Postat av: Nadja

Tycker faktiskt han hade rätt bra svar. Vettig kille trots det han gör, eller vad man ska säga

2012-02-03 @ 19:38:47
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0