BRAVO WebTV - Kay One pratar om Tokio Hotel


Link (tiden 7:30).
~~
Kay One:
"[...] Och jag vill göra en intervju med Adam Lambert. Eller nej! *skrattar* Med Bill! Vad är det med dem egentligen? Har du hört något om dem på sistone?"
Sascha: "Nej, nej, jag har bara sett några bilder på han som blondin. Han har en ny tatuering också, och en ny piercing."
Kay One: "Men man har ingenting om dem längre, va? Tokio Hotel..."
Sascha: "Tja, de håller på att arbeta med sitt nya album eller något..."
Kay One: "Jasså?"
Sascha: "Men ni var ju bra vänner förut, vad hände?"
Kay One: "Vi har inte pratat med varandra på 6 månader typ, och sen när jag väl ringde så hade de bytt mobilnummer. Bill, om du tittar på BRAVO WebTV med Kay One och Sascha just nu, kan du... Ringa BRAVO eller något? För om jag skriver något på Facebook lär jag bli spammad igen. Öhm, tror du han tittar?"
Sascha: "Han tittar ibland, ja..."
Kay One: "Ärligt? Bill, jag är ganska ofta i Usa nu för tiden och jag vet vilka tjejer du känner där *skrattar* så ring mig, okej? Det är viktigt! Vi måste prata om lite affärskontakter och sånt..."
Engelsk översättning: Petush @ THUS. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Ella

HAHAHA snällt av bill att bara bryta kontakt o så xD

2012-01-21 @ 17:08:58
Postat av: Saga

Vill du ha en design? endast 50 kr:)

2012-01-21 @ 21:52:56
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/
Postat av: jazzpatino

Fan vad jag älskar tyska. det låter så jävla fint!

2012-01-22 @ 12:58:06
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: Steffi

Nästan lite oförskämt att bara byta sådär xD Låter nästan som att de inte vill ha med någon att göra från Tyskland xD

2012-01-24 @ 20:21:11

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0