BTK App - Alien Wall #15


Bild #1 - Tom: "2012. Har ni några Nyårslöften?" Fan (@Mary): "Berätta om dina Nyårslöften, Tom!" Tom: "@Mary: Nyårslöften fungerar aldrig riktigt för mig... Men jag kanske borde vara lite snällare mot Georg :-)"
Bild #2 - Fan (@Vasilia): "Tom, dansade du på Nyårsfesten?" Tom: "@Vasilia: Ja, det gjorde jag!!!"
Bild #3 - Fan (@Andrea): "Någonting jag måste göra är att sluta tänka att allt jag gör och säger är dåligt, och sluta tycka att jag är en nolla. Det lär inte bli lätt, så kanske nästa år!" Tom: "@Andrea: Jag är säker på att du är en bra människa!"
Bild #4 - Fan (@Margot): "Fortsätta vara ett fan av Tokio Hotel" Tom: "@Margot: Underbar idé! ;-)"
Bild #5 - Fan (@Léaa): "Jag skulle vilja få ett svar av er. Det är mitt största Nyårslöfte ;-)" Tom: "@Léaa: Här får du ett svar då ;-)"
Bild #6 - Fan (@Königin Pissy): "Att inte vara så självkritisk... och skaffa mer självförtroende för jag är alltid blyg och ja, intalar mig själv att jag inte duger, inte är fin nog, inte kan göra något bra... [...]" Tom: "@Königin Pissy: Det låter bra! Du kommer att fixa det!"
Bild #7 - Bill: "Sushi Pizza..." Fan (@Lola): "Sushi Pizza!?! :P Jag har aldrig hört talas om det förut :) ..vad innehåller pizzan? :P" Bill: "@Lola: Eller hur! Ingen aning... Men det var intressant :-)"
Bild #8 - Fan (@Alexz): "Lagar ni aldrig egen mat eller går ni alltid ut och äter?" Bill: "@Alexz: Jag är dålig på att laga mat... Vi går ut och äter för det mesta!"
Bild #9 - Fan (@Vasilia): "Solnedgång eller soluppgång? :-)" Bill: "@Vasilia: Solnedgång!!!!!"
Bild #10 - Fan (@Angélica TK): "Sova eller äta?" Bill: "@Angélica TK: ...sova :-) Definitivt!!"
Bild #11 - Fan (@FrisKaulitz): "Om ni någonsin åker till Indonesien så rekommenderar jag dig att prova Gado-Gado.. Det är grönsaker med jordnötsdressing och ganska starkt. Gillar du stark mat?" Bill: "@FrisKaulitz: Ja, det gör jag! ...det ska jag komma ihåg .."
Bild #12 - Bill: "Till gymmet! ;-)"
Bild #13 - Fan (@Privity): "[...] Det har jag aldrig hört dig säga...det förklarar nog dina förvandlingar hittills ;-) Så betyder det att du gillar att gymma nu? [...]" Bill: "@Privity: Jag hatar fortfarande att gå till gymmet dock ;-)"
Bild #14 - Fan (@Luisa): "Dina armar ser starka och sexiga ut. :-) Kan du lägga ut en bild på dig när du gymmar? Säg ja, snälla!!!" Bill: "@Luisa: ...hahaha... Vi får se :-)"
Bild #15 - Fan (@Milena483): "Tränar Tom med dig?" Bill: "@Milena483: Ja, det gör han!"
Bild #16 - Fan (@Kira): "Hur mår din mamma? ^_^" Bill: "@Kira: Jag gillar din bild! ;-)"
Bild #17 - Tom: "Vilken utsikt!!! ...gillar't.." Fan (@Miriam): "Wow, är det i Los Angeles?"
Bild #18 - Tom: "@Miriam: Ja! Det är i Los Angeles..."

Kommentarer
Postat av: Sara

Någon som vet när appen kommer finnas tillgänglig för Iphone-användare? Har fortfarande inte lyckats få något bra svar på detta...

2012-01-04 @ 19:31:55
URL: http://jewelcase.blogg.se/
Postat av: Mickela

Vet du om den appen har kommit ut på iPod tauch?

2012-01-04 @ 20:14:11
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det här är den senaste informationen: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2012/january/btk-app-alien-wall-apple-store.html

2012-01-05 @ 12:12:35
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0