BTK App - Alien Wall #16


Bild #1 - Bill: "Jesus....actionfigur.." Fan (@Anna Rebaudo): "Vad betyder korset för dig, Bill? Du bär ofta halsband med kors..." Bill: "@Anna Rebaudo: Jag tycker att det alltid bra att ha en tro..."
Bild #2 - Fan (@Sel): "Haha, jag har aldrig sett Jesus som actionfigur. Vart hittade du den?" Bill: "@Sel: Jag vet. Samma här! Konstigt va...?!"
Bild #3 - Fan (@Irena): "Skaffa din personliga jesus för $12,95! Har de rea också?? Och vad ska folk göra med dessa leksaker - återskapa scener ur Bibeln?" Bill: "@Irene: Ingen aning!"
Bild #4 - Fan (@Isis Pineda): "Jag tror på musik, mig själv och Tokio Hotel. Det är allt jag behöver." Bill: "@Isis Pineda: Amen till det ;-)"
Bild #5 - Bill: "Brinnande himmel..." Fan: (@Beti): "Vad vackert det är!" Bill: "@Beti: ...tack! Tja...den är aningen suddig."
Bild #6 - Fan (@Dulce): "Vart tog du den här bilden??? I Los Angeles???" Bill: "@Dulce: Ja, det är i Los Angeles!"
Bild #7 - Tom: "Vilka kommer ihåg det här spelet? ...jag kommer att tänka på när jag var liten!"
Bild #8 - Fan (@Marisa): "Åh, vad härligt! Jag äter frukost och Bill pratar med oss!!!" Bill: "@Marisa: ...frukost?" Marisa: "Klockan är 07:35 i Portugal."
Bild #9 - Fan (@Gabriela): "Om Bill svarar mig ska jag ha en stor Alien-fest i mitt hus...." Bill: "@Gabriela: "Ok.... Nu så!!! Ha så kul på Alien-festen!!! :-)"
Bild #10 - Fan (@Joy): "Jag hoppas Gabriela bjuder in oss på hennes fest!" Bill: "@Joy: ...haha.. det hoppas jag också!!!"

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vill ni göra ett länkbyte med min blogg? skriv gärna ja eller nej på min blogg. Tacksam för svar :)

2012-01-05 @ 13:19:48
URL: http://kingofpop4-ever.tk

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0