BTK App - Alien Wall #17


Bild #1 - Tom: "Lediga...vi gör något roligt! Jag håller er informerade!"
Bild #2 - Bill: "Tom var ganska bra...men jag var bäst ;-)" Fan (@Dee): "Tom, hade du tur och hämnades på din bror efter att han vann??" Tom: "@Dee: Jag vann! Bill ljuger!!!"
Bild #3 - Fan (@Line): "Tom, du förlorar aldrig XD Det vet vi, eller hur? ;)" Tom: "@Line: Preics!!! Hahaha" Fan (@Tess): "Wow, klockan är 00.04 vilket betyder att det är min födelseda i dag!" Tom: "@Tess: Grattis!!!" Fan (@Klaudius): "Haha, coolt! Och vem är bäst på pingis nu?" Tom: "@Klaudius: Alltid jag ;-)"

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Tack!! Va bra vi kommer hem den 20! =D YAY

2012-01-07 @ 03:28:36
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0