BTK App - Alien Wall #18


Bild #1 - Bill: "Äntligen fick vi se... Tom och jag spenderade vår lediga dag på Disneyland. Kolla in dessa häftiga fyrverkerier..." Fan (@Rana): "För att vara ärlig, när jag läste att Tom sa att ni skulle göra något roligt, så var Disneyland inte riktigt min första tanke... Men jag hoppas ni hade roligt :-)" Bill: "@Rana: Vad var det du tänkte på då? Jag älskar Disneyland :-)"
Bild #2 - Fan (@Rachel): "Wow, Disneyland! Ni borde besöka MovieWorld, DreamWorld eller WaterWorld i Gold Coast, Australien om ni någon gång skulle åka till landet down under ;-)" Tom: "@Rachel: Jag skulle verklien vilja åka dit nån gång!!!"
Bild #3 - Fan (Ana Paula): "Vad gillar du mest med Disney??" Bill: "@Ana Paula: Jag gillar Indiana Jones-attraktionen!" Fan (@Ashley Ann): "Bill, såg du Buzz och Woody?" Bill: "@Ashley Ann: Ja....Jag såg dem :-)" Fan (@ Marine Träumer): "Jag skulle verkligen vilja besöka Disneyland men varje gång vi åker till Paris så är det för en Tokio Hotel konsert, och då kan jag ju inte..." Bill: "@Marine Träumer: Den i Paris är fantastisk!!! Du måste verkligen besöka den nån gång... Jag var där när jag var 10.."
Bild #4 - Bill: "Toms största önskan var att....få se den lilla sjöjungfrun..han är störtkär i henne :-)" Fan (@Judith): "När jag var liten var hon min favoritkaraktär, jag hade till och med en liten docka. Om jag kunde skaffa en, skulle Tom då vilja ha en docka? Så han kan göra vad han vill med den. ;)" Bill: "@Judith: Det är den bästa idén någonsin!!! ...hahaha...gillar't!"
Bild #5 - Bill: "@Sarah Garcia: ... svårt att välja bara en Disneyfilm!! Men Lejonkungen är definitivt en av mina favoriter! Min favorit nöjespark är definitivt Six Flags!!"
Bild #6 - Tom: "Bill & jag på Disneyland...hahaha, ser lite konstiga ut ;-)" Fan (@Manteniana): "Ni ser gröna ut :) Har ni ätit svamp? :)" Bill: "@Manteniana: Jag vet! Vi ser lite gröna ut... konstigt! ...antar att det är blixen." Fan (@Gabriela): "Istället för att ta bilder med Musse, så lät ni han ta bilden på er... Stämmer det????" Bill: "@Gabriela: Ja..hahaha..det var Musse själv... ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0