BTK App - Alien Wall #20


Bild #1 - Bill: "God morgon... :-)" Fan (@Isabelle): "Vad söt hon är! Vad är det för ras?" Bill: "@Isabelle: Hon är en tax. Jag räddade henne för ett par år sedan :-)"
Bild #2 - Fan (@Sonia): "Hur många hundar har ni, och katter?" Bill: "@Sonia: Vi har fyra hundar..."
Bild #3 - Tom: "Strippklubb. Då och då brukar Bill och jag gå på strippklubbar... Nyligen hittade han sin drömtjej! Vilka vill se henne?" Bill: "Tom, visa henne inte! Jag är för blyg!!!" Fan (@Alle): "Gör det! Men... är det.. en riktig tjej? Eller är det något som Ludo?" Bill: "@Alle: ...Ja, det är en riktig tjej..."
Bild #4 - Tom: "Här har ni! ;-) Ärligt, hon är riktigt söt!" Fan (@Luisa): "Aww! Vad gullig! Är det din typ av tjej? Isåfall måste jag vänta typ 40 år för att bli som hon :-) Vad hos henne var det som fångade dig?" Bill: "@Luisa ...tja...det är ju insidan som räknas!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

driver dom med oss eller?

2012-01-09 @ 12:12:12

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0