BTK App - Alien Wall #28


Bild #1 - Fan (@Joy): "Haha, nej, vi gjorde det verkligen!!! HAHHAHAH" (Appen kraschade helt och hållet igårkväll men nu ska det vara fixat. Även Tom hade problem med det).
Bild #2 - Bill: "@Joy: Ja, det gjorde ni!!!! Helt galet... :-)"
Bild #3 - Tom: "Grym motorcykel! Vill skaffa ett motorcykelkörkort snart!" Fan (@Milowa): "Jag vill också ha en motorcykel! Jag sparar mina pengar ör en BMW, kolla in den: BMW R 1200 Classic. Den svarta från 2011. Men vad roligt att vi har det gemensamt, för jag hade aldrig kunnat tro att du ville skaffa dig en motorcykel! Häftigt :)" Fan (@Kimber): "Tom, tycker du det är sexigt med tjejer som kör motorcykel?"
Bild #4 - Tom: "@Nova Vera: Ja, jag gillar Humanoid motorcykeln också!" Tom: "@Kimber: Självklart!" Tom: "@Milowa: Låter bra! Vill gärna se en bild sen när du har den!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0