BTK App - Alien Wall #29


Bild #1 - Tom: "Tatueringsberoende. :) Bill har sin nästa tid nu. Den kommer bli cool!!!" Fan (@Julia): "Kan du berätta något om tatueringen, Tom?"
Bild #2 - Fan (@Alba): "Jag skaffade min Tokio Hotel tatuering förra veckan och jag älskaaar den. Ni kommer alltid vara med mig. :)" Fan (@LauraG): "Tom, vi vill ha en bild!! :)"
Bild #3 - Fan (@Danii): "Tom, ska du också skaffa en till snart?" Fan (@MandyTHBR): "Har Bills nya tatuering en speciell betydelse?"
Bild #4 - Tom: "@Julia: Den kommer definitivt att bli unik! ;-)" Tom: "@Alba: Wow! Låter häftigt... Skulle vilja se den!" Tom: "@LauraG: Jag kommer att lägga ut en bild...!" Tom: "@Danii: Ja, snart...!"
Bild #5 - Tom: "@MandyTHBR: Speciell betydelse och unik design!"
Bild #6 - Bill: "Inslagen! ..kom precis hem från tatueraren! Efter fyra till långa timmar är den äntligen klar! Jag ska visa er en bättre bild snart....först måste den bara läka lite... :-)" Fan (@Bere): "Det är ju galet!! Bill, gillar du smärta? Fan (@TokioHotelFreak): "Vilken av dina tatueringar gjorde mest ont?"
Bild #7 - Fan (@InLove2511): "Varför valde du att ha den på handen? Och är den i färg eller bara svart? :-)" Bill: "@Bere: Nej,...inte så mycket! ...hahaha" Bill: "@TokioHotelFreak: Denna!!! ...absolut!!" Bill: "@InLove2511: ...den har lite färg!!"
Bild #8 - Fan (@Marizol): "Gjorde det ont?" Bill: "@Marizol: ...ja...det här var den värsta!!! Kan knappt hålla i mobilen..hahaha"
Bild #9 - Fan (@Katy89): "Var Tom med dig?" Bill: "@Katy89: Ja, hela tiden :-)" Fan (@Nay): "Hur kan du skriva med oss? >< Gör det fortfarande ont?" Bill: "@Nay: Ja, men det är okej! Tror det lär ta ett tag innan den är helt läkt.."
Bild #10 - Tom: "Vi allihopa... Hittade nyss en snygg bild på Georg, Gustav, Bill och mig i Mexiko! Vilka vill se den?"
Bild #11 - Fan (@Marty): "Är du naken på bilden?? :-)" Tom: "@Marty: Nej, men Georg är! ;)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0