BTK App - Alien Wall #31


Bild #1 - Tom: "Tokyo...älskar fan den här staden!!!" Fan (@Yana): "Wow! Tog du den här bilden? Du skulle kunna bli fotograf ju!" Fan (@Martina): "[...] Vilken är din favoritstad?"
Bild #2 - Fan (@Anna): "Jag fyllde år den 16e januari, blev 22 år som du och Bill. Jag önskade en gratulation men fick aldrig någon :( [...]" Fan (@Brits): "Tom, vad tycker du om trafiken i Los Angeles?"
Bild #3 - Tom: "@Yana: Ja, jag tog bilden! Kul att du gillar den! Tack" Tom: "@Martina: Vet inte... Så svårt att välja en stad! Det finns fortfarande några städer som jag inte har besökt än!" Tom: "@Anna: Grattis i efterskott!!! Hoppas du hade en perfekt dag!" Tom: "@Brits: Det finns inget värre! Jag saknar tyska Auto Bahn"
Bild #4 - Bill: "Los Angeles som bäst...." Fan (@Sheep): "Spelade du in videon, Bill?"
Bild #5 - Fan (@Xiomara): "[...] Skaffade appen i dag!! Jag är så lycklig!!" Bill: "@Xiomara: VÄLKOMMEN!!!!" Bill: "@Sheep: Ja, jag spelade in den :-)"
Bild #6 - Fan (@Linnea): "Jag bor nära Los Angeles och har aldrig sett den där vackra delen av staden. Var det svårt att hitta stället? Gick du på en promenad med dina hundar?" Fan (@JavaHudson): "Jag har den nya servern! Kära Bill, jag förtjänar ett välkomnande. Jag var en förlorad Alien, hahaha :D"
Bild #7 - Fan (@Aya): "Bill, hur mår du?? Har din tatuering läkt??" Fan (@MariAlmeida10): "Saknar du att vara på turné, Bill?"
Bild #8 - Bill: "@Linnea: Det är i Malibu!!! ...så inte så svårt att hitta! Du borde verkligen åka dit om du kan!" Bill: "@JavaHudson: Välkommen tillbaka!! ...ursäkta för strulet!" Bill: "@Aya: Inte än! Kan fortfarande inte göra något med min hand..." Bill: "@MariAlmeida10: Jag saknar det varje dag :-)"
Bild #9 - Tom: "Jaaa!!! Bill vann...en ny vän för ett tag sedan!" Fan (@AmaLena): "Bill är så snuskig - tar på den på bröstet! ;)" Fan (@AnnaLena): "Jäklar, vad gulligt!! :)"
Bild #10 - Fan (@Alexane): "Vart ställde du den hemma? Den är stor! :)" Tom: "@AnnaLena: Ja, jag vet att apan är söt! Bill ser ful ut! Hahaha ;)" Bill: "@AmaLena: Oooops... Det märkte jag inte ens! ...men det är en kille så! :-)" Bill: "@Alexane: ...våra hundar dödade honom direkt när vi kom hem :-("

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0