BTK App - Alien Wall #34


Bild #1 - Bill: "Cirque du Soleil, del 2... Kolla in en smygtitt av showen :-)" Fan (@Alien Miriam): "Det var inga djur med, va? [...]" Bill: @Alien Miriam): "INGA djur!!! ...om det vore det hade jag inte gått!" Fan (@Kimmie Tran): "Bill, gillar du artisten Adele? Har hon inte en grym röst?" Bill: "@Kimmie Tran: Jo! Jag tycker hon är väldigt bra..."
Bild #2 - Tom: "Vaaa?! *video* Casper slappar i badet!" Fan (@Nicole): "Är era hundar också sådär snälla när ni badar dem?? Det är inte min! xD" Fan (@Soubi): "Hur många hundar har ni nu?"
Bild #3 - Fan (@Yorma): "Är era hundar snälla mot katter? Min hund biter alltid mina katter!" Fan (@Dann Direction): "Jag har en kanin som husdjur. Han heter Georg, som Listing. xD"
Bild #4 - Bill: "@Nicole: Nej...hahaha... Det är alltid en mardröm..." Bill: "@Soubi: Vi har fyra hundar..." Bill: "@Yorma: ...nej... Min lilla tjej blir ett monster så fort en katt kommer nära! Hon blir helt galen..." Bill: "@Dann Direction: ..jag hade också en kanin när jag var liten :-)"
Bild #5 - Fan (@Sonia): "Tom, kan du önska mig lycka till? Jag har två viktiga prov i dag och jag är jättenervös! Jag studerar medicin och det är väldigt svårt! Jag vet inte vad jag ska ta mig till!"
Bild #6 - Fan (@LauraG): "Klockan är 07.48 i Frankrike och jag vill inte jobba!! Svara mig så min dag blir bättre :)"
Bild #7 - Fan (@Kayla): "I dag fyller jag 21 år :)"
Bild #8 - Fan (@Kimmie Tran): "Bill och Tom, har ni åkt skidor eller snowboard någon gång?"
Bild #9 - Tom: "@Kayla: Grattis på födelsedagen! Hoppas du får det roligt!!!" "@Sonia: Lycka till!!! Du klarar det..." Tom: "@LauraG: Wow! Alldeles för tidigt... Hoppas du får en bra dag iallafall!"
Bild #10 - Tom: "@Kimmie Tran: Nej, aldrig... Men jag ska definitivt prova det någon gång! Vad gillar du mest, skidor eller snowboard?"

Kommentarer
Postat av: JazzPatino

Haha, aw Bill, "min lilla flicka"..

2012-01-24 @ 09:20:51
URL: http://jazzpatino.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0