BTK App - Alien Wall #36


Bild #1 - Bill: "Kolla utanför fönstret!" Fan (@Mary): "Wow, vilken vacker bild!!! Tog du den??? Vart är den tagen??" Bill: "@Mary: Ja... Det är i Tyskland :-)" Fan (@Di Key): "Brukar du springa på morgonen? ;-)" Bill: "@Di Key: Neeej.... Jag är alldeles för lat!!! Gör du?"
Bild #2 - Fan (@Alexandra): "Nästa tisdag ska jag till Disneyland i Paris, vill du följa med mig Bill? :-)" Bill: "@Alexandra: Ha så kul!!!! Det är helt fantastiskt... Jag var där när jag var liten och älskade det :-)" Fan (@Alien Miriam): "Tom, lägg ut en bild på Bills tatuering ;-)" Tom: "@Alien Miriam: Jag kommer lägga ut en snart!"
Bild #3 - Tom: "Min gamla pedalboard!"
Bild #4 - Bill: "Bakom kulisserna... Japan 2011" Fan (@Joy): "Bill, hur har din dag varit??"
Bild #5 - Bill: "@Joy: Bra!!! Tack..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom i tyskland?

2012-01-25 @ 21:02:57
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det tvivlar jag på. Däremot kan ju bilden ha tagits för länge sen! ^_^

2012-01-26 @ 13:29:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0