BTK App - Alien Wall #38


Bild #1 - Bill: "Los Angeles, solen och...iskaffe ;-)" Fan (@Andy): "[...] Hur föredrar du ditt kaffe??" Bill: "@Andy: Jag älskar hasselnöt Frappuccino med grädde :-) Det är min favorit!!!" Fan (@Gabby): "Hur ofta dricker du kaffe? Alltså är du en kaffeälskare?? Jag älskar kaffe." Bill: "@Gabby: Jag älskar kaffe!!!!"
Bild #2 - Tom: "Gissa vad det här är..." Fan (@Thaís): "Efter att ha sökt runt lite så ser jag att det är pendeln som visade jordens rotation. Har jag rätt, Tom? Säg till om jag har rätt! ;)"
Bild #3 - Tom: "@Thaís: Ja, precis!!!"
Bild #4 - Tom: "Tesla! ...hur häftigt är inte det där då?" Fan (@Katelyn): "Tom, hur hittar du dessa videos?" Tom: "@Katelyn: Jag filmade det! ;)" Fan (@Krissta): "Jag vet inte vad det är men jag vill ha samma sak i mitt sovrum." Bill: "@Krissta: ...haha... Det vore inte så smart att ha det i ditt sovrum!" Fan (@Jana): "Har ni sett min tatuering på profilbilden? "Lets go with a smile into the end" - Hurricanes and Suns är min favoritlåt :) Vad tycker ni? :)" Bill: "@Jana: Wow!!!! Grymt!!! Jag gillar den!"
Bild #5 - Bill: "Tom redigerar låtar...i vår studio!" Fan (@Schnuffel): "Om ni svarar mig så går jag till en klubb i kväll... Men om inte...blir mina vänner ledsna (bara ni kan bestämma vad jag ska göra)!" Tom: "@Schnuffel: Ha en rolig kväll med dina vänner! Var vild! ;)" Fan (@Sandra L): "[...] I dag ska jag gå till piercaren för att göra min första piercing utan mina föräldrars tillåtelse för jag fyller 18 år i dag. Jag är lite nervös, haha. Jag tänker på er!!!!!" Tom: "@Sandra L: Härligt! Lycka till... Det kommer att gå bra!" Fan (@Yumi): "Vilken tid brukar ni gå och lägga er???" Bill: "@Yumi: ...alldeles för sent!!! :-)" Fan (@Rosalia): "Bill och Tom, kan ni vara så snälla och säga grattis på födelsedagen till mig? Det skulle göra mig SÅ glad! :)" Tom: "@Rosalia: Grattis på födelsedagen! Önskar inget annat än det bästa för dig!!! Hoppas du får en rolig fest!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0