BTK App - Alien Wall #40


Bild #1 - Tom: "Mat. Är snart klar med brunchen! Vad gillar ni mest: frukost, brunch, lunch eller middag?" Fan (@Marty Nebel): "Bill och Tom, vilken är er favoritglass?" Fan (@Nicolee): "Jag vaknar alltid för sent så jag hinner inte äta frukost xD" Fan (@MarjorieBarnes): "Frukost! Själv då, sötnos?" Fan (@Miley): "Tom, vilken är din favoritmaträtt? :):):)"
Bild #2 - Tom: "@MarjorieBarnes): Jag föredrar middag!!! Italiensk middag ;)" Fan (@Vanity): "Gillar du frukost på sängen?" Tom: "@Nicolee: Haha... Samma här! Jag äter alltid brunch!" Tom: "@Marty Nebel: "Citronsorbé!" Tom: "@Miley: Pasta med ketchup! ;)" Tom: "@Vanity: Självklart! Det är det bästa som finns! Själv då?"
Bild #3 - Tom: "Min kille! Han kunde flyga om han så ville! ;)" Fan (@Marie): "Åh, sover han med dig? Han är så vacker! :-) Jag har en katt och två råttor!" Fan (@HerbstMädchen): "Bill, jag vill gärna veta om du gillar min digitala teckning på dig som jag har som avatar.. Det tog lite tid att göra den men jag hoppas du gillar den." Fan (@AnnaLisa): "Bill och Tom, jag fyller år i dag! :-)" Fan (@Fay): "Bill, tar han hand om din lilla tjej? :-)" Fan (@ValeriaVelasquez): "Vem är yngst? Din lilla tjej, Bill, eller din kille, Tom?"
Bild #4 - Bill: "@Marie: Ja, han sover alltid i Toms säng!!!" Bill: "@ValeriaVelasquez: Han är yngst. Han fyllde 3 år i oktober..." Bill: "@HerbstMädchen: Ja, jag gillar den!!! Snyggt jobbat :-)" Bill: "@AnnaLisa: Grattis på födelsedagen!!!! :-) Hoppas du får det roligt!!! Önskar dig allt gott..." Bill: "@Fay: Den äldsta är 13 år och min lilla tjej är 6 år.... Vi har en till tax som är 4 år..."
Bild #5 - Bill: "ELAK!!!" Fan (@Erin_Michelle89): "Cool!!!!!! Vart hittade du den, Bill?" Bill: "@Erin_Michelle89): Hittade den i en väldigt speciell och konstig butik i Los Angeles :-)" Fan (@Madeleine): "Bill, vad gör ni på lördag kväll?" Bill: "@Madeleine: Studio :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Så nu vet vi alltså hur gamla alla deras hundar är: Scotty är 13 år, Bills hund är 6 år (den flerfärgade taxen), den andra taxen (svarta) är 4 år och Toms hund (den svartvita, ni vet?) fyllde 3 år i oktober. ^_^

2012-01-29 @ 14:03:09
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du har sån koll ;D



tack för dessa screens trots att man kanske inte får sprida dom (?) <33

2012-01-29 @ 14:08:00
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

cool blogg!

2012-01-29 @ 23:08:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0