BTK App - Alien Wall #179

Bild #1 - Bill: "TED. Om ni vill se en väldigt rolig film borde ni kolla in 'TED'! Det var så kul att se den...har ni sett den än?" Fan (@Rose.S): "Nej, inte än men jag ska. Jag är besatt av att kolla på film. Idag såg jag min favoritfilm 'August Rush'. Har ni sett den? Den är underbar." Tom: "@Rose.S: Ja, jag känner till den! Det är en av mina vänner's favoritfilm också! Jag gillar den också. Fin berättelse!" Fan (@Nutella): "Vem är eran favorit tennisspelare?" Tom: "@Nutella: Don Tom! Han är grym! ;-)" Fan (@TanyaBBQ): "Vad är det första ni gör när ni stiger upp på morgonen?" Bill: "@TanyaBBQ: ...gör kaffe" Fan (@chilindrinna): "Jag gillar faktiskt inte filmer som 'TED', men jag funderar på att se den pga att jag gillar Mark Wahlberg och Mila Kunis. Men bra att den var värd att se. Vad bra att ni hade roligt!" Bill: "@chilindrinna: Ja, den är definitivt värd att se! Väldigt rolig..."
Bild #2 - Tom: "Wow! Vad söt!" (video)

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0