BTK App - Alien Wall #186

Bild #1 - Tom: "Helgplaner... Vad ska ni göra i helgen, Aliens? Vi hänger i studion och har massor av möten! Ha så roligt, allihopa! ;-)" Fan (@Irina94): "[...] Tom, vilken tid brukar du kliva upp?" Tom: "@Irina94: Det beror på när jag går och lägger mig och vad jag gjorde under kvällen! Jag gillar dock att sova länge!" Fan (@Silent Screams): "Idag var jag med mitt ex. Han bjöd ut mig på middag och bowling. Imorgon hoppas jag kunna läsa ut boken jag håller på med just nu. Är alla era möten tråkiga? Eller får ni dem att bli roliga?" Tom: "@Silent Screams: Med ditt ex?! Varför? Mötena är inte alls tråkiga...vi inleder de flesta... Alla handlar om det kommande albumet! ;-)" Fan (@Jessi_ho): "[...] Bill, hur var fredagen den 13 för dig? Hade du någon otur eller var det en helt vanlig dag? :-)" Bill: "@Jessi_ho: Ingen otur alls. Det var en helt vanlig dag för mig! Själv då?"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/fc83728e7ff9d6a2c02062aad15dfb74

2012-07-15 @ 12:12:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0