Information angående Tokio Hotel VIP Call!

Teamet på jamiiCall har skickat ut ett mejl till alla som har Tokio Hotel's VIP Call. Detta är vad som står i det:
"Kära Tokio Hotel Call medlem.
 
Bandet kommer nu att lägga all sin tid och ansträngning på att göra klart deras kommande album. Därför kommer det inte att finnas några nya samtal eller meddelanden tillgängliga under de kommande två månaderna, och Tokio Hotel Call tar en liten paus.
 
Självklart kommer den summa pengar som du spenderat på det nuvarande Tokio Hotel Call att ersättas. Medlemmar som har bokat via Paypal ombes att skicka sitt för -och efternamn samt emailadress till oss. Medlemmar som har använt andra betalningsmedel ombes att skicka sin bankinformation till [email protected].
 
Tveka inte att kontakta oss ifall du har några frågor kring detta. Vänligen avstå ifrån att fråga när Tokio Hotel Call kommer tillbaka. Ni kommer att meddelas då. Tack för din förståelse, ditt jamiiCall team."

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh :'( Inget nytt samtal från dom på Youtube på "the next couple of months"? :( Tråkigt. Älska rju att höra deras röster varje vecka så där!! Men men, hoppas dom verkligen jobbar nu på det nya albumet :P

2012-07-04 @ 17:57:25
Postat av: Sara

Åh, det verkar inte vara alltför långt kvar till ett nytt albumsläpp verkar det som.
Jag har en liten fråga, som jag hoppas att du kan svara på:
Brukar killarna alltid boka hotellrum i de städer de besöker under en turné? Om det är så, vet du vilket hotell de bodde på när de var i Göteborg 2010? Kom på att jag inte har en aning om det...:)

Svar: Oftast, men inte alltid. Ibland åker de vidare på direkten (som jag tror de gjorde i Gbg). Har för mig att de åkte direkt tillbaka till Sthlm från Gbg för att sedan ta fyllefärjan över till Finland. Men jag är inte helt säker, som sagt. :p De fastnade ju sen på isen också, haha stackarna.
KaulitzAndTheGs

2012-07-04 @ 20:43:59
URL: http://jewelcase.blogg.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0