[RP-Online.de]: Tyska rapparen Cro nämner Tokio Hotel

Den tyska rapparen och producentern Cro nämner Tokio Hotel i en intervju.
---
[...] Framgång föder avund. I hiphop, som verkar vara så starkt, kallar man dessa människor för 'hatare' och scenen kallar man 'försäljning'. Varför är det så?
Cro: "Jag låg i min säng i morse och läste kommentarer, då jag var med på omslaget av tidningen Juice, som jag normalt aldrig gör. Hiphop-publiken tyckte inte att det var särskilt coolt. 80/100 kommentarer var negativa: "Mainstream-offer... Ingen hiphop." Tokio Hotel har ju massor av fans, säljer extremt många album världen över, men trots det hör man, oavsett vart man är: "Usch, Tokio Hotel!" Det är säkert mer människor som hatar dem än vad de har fans. På något sätt har jag mer fans än hatare." [...]

Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar Cro xD

2012-07-13 @ 21:28:26
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0