[BILD.de]: Tokio Hotel drar sin egen far till domstolen


Tokio Hotel drar sin egen far till domstolen
Han är mycket orolig, men sönerna vill tysta honom...

Tvillingarna Bill och Tom Kaulitz (22) drar sin egen far, Jörg (44) till domstolen! Genom en kort rättegång gjorden den regionala domstolen i Hamburg ett domslut mot honom. Lastbilschauffören fick en dom som säger att han inte längre har tillstånd att prata om sina berömda söner offentligt. Gör han det kan det leda till böter eller till och med fängelse...

"Jag är oerhört besviken på Bill och Tom", säger pappa Jörg till BILD. "Så gör man inte med sin egen far. De behövde bara ringa en gång." Men istället kopplades en advokat in och tillsist domstolen. Enligt pappa Jörg var förhållandet med barnen helt intakt tills flytten till Los Angeles (hösten 2010): gemensamma semestrar, besök på julafton.

Allt över
Efter tvillingarna's resa i Usa slutade dem helt plötsligt att höra av sig. För honom var det ett tecken på att hans pojkar inte mådde bra och det gjorde honom orolig. "Jag vill bara att mina pojkar inte hamnar under hjulen i Los Angeles och det sa jag högt", säger lastbilschauffören.

Men de unga rockstjärnorna jagar honom med sina advokater. Vet dem vad de sysslar med?
Ett 13 sidor långt domstolsbeslut skickades av hans fogde. MEN: "Jag kommer att kämpa med det här domstolsbeslutet." Han kommer att få svårt motstånd samt måste han kämpa mot hans söner.

Pappa Jörg: "Jag älskar mina söner över allt annat och det kommer inte att förändras. Men de har sårat mig djupt. Jag har inte gjort dem något. Jag vill att allt ska vara bra mellan oss, precis som förut."

Bill och Tom Kaulitz kunde inte nås för en kommentar.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tydligen ändrade BILD lite i artikeln så jag fick också göra det. ;p

2012-06-13 @ 18:17:45
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad sorgligt... känner verkligen med Jörg, oavsett vad som hänt mellan honom, Bill och Tom. Han lider nog mycket mer av det här än tvillingarna, verkar det ju som...

2012-06-13 @ 23:44:12
Postat av: Anonym

det är ju helt sjukt detta

2012-06-14 @ 08:48:38
Postat av: Didyme

Om nu Jörg älskar dem så mycket varför talar han då med tidningarna när de inte vill de.. jag förstår nog tvillingarna, inte skulle jag häller vilja att mina föräldrar skulle tala om mina privata saker till tidningar om jag skulle stå i deras skor. Men jag tror nog inte på BILD riktigt till 100%, så hoppas inte allting är som de skriver..

Svar: Det är ju så också att det är mycket som vi inte vet här. Jag förstår att Jörg känner sig sårad när tvillingarna gör så, men samtidigt, som du säger, är inte det rätta sättet att hantera det att gå ut i pressen så hela världen kan läsa det. Det måste kännas förjävligt. Jag menar, vi alla har våra familjeproblem. Inte fan skulle jag vilja att hela världen visste vad som pågår i min familj..
KaulitzAndTheGs

2012-06-14 @ 10:58:33
URL: http://tothebeatofmusic.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Bullshit.

2012-06-14 @ 19:21:11
URL: http://cillee.tumblr.com/
Postat av: Tove

Det finns en anledning till att deras relation har försämrats, och det finns en anledning till att jörg har gått till pressen, och jag tvivlar på att det är för att han bryr sig så mycket om tvillingarna.
Sen måste jag säga att det är märkligt att han säger det här när han tydligen redan har fått en dom som säger att han inte får göra det :P

Svar: Precis. Det är mycket vi inte vet som de inte vill att vi ska veta, och det måste man ju respektera. Men sen, när en familjemedlem väljer att gå ut så här i media... Alltså, det måste känns förjävligt för dem för det är uppenbart att det är något de vill hålla just inom familjen.
KaulitzAndTheGs

2012-06-14 @ 21:28:41

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0