BTK App - Alien Wall #152

Bild #1 - Tom: "Född hemma..." Fan (@Andreah): "Vem av er två är mest fotogenisk?? ;D"
Bild #2  - Tom: "@Andreah: Jaaaaag såklart!!! ;-) Jag älskar din profilbild! Det är en av de roligaste tecknade bilderna av Georg jag någonsin har sett!"
Bild #3 - Bill: "Tiden flyger förbi! Kan ni förstå att det är juni redan och att vi är halvvägs in på 2012?!?" Fan (@Mai): "Jag kan knappt förstå att det snart var ett år sedan ni var i Japan. Jag hoppas ni kommer tillbaka snart ;-) Räkna in Japan på er nästa turné, snälla!" Bill: "@Mai: Ja, det kommer vi! Det är helt galet.. det känns som om det var igår :-)" Fan (@Zendy): "Ja, juni och ingenting om CDn än.. Om en tjej vill bli en alien måste hon ha tålamod! :-)" Tom: "@Zendy: Ja, jag vet att ni måste ha tålamod... Och väntan är inte över ännu! ;-) Men det är tyvärr så det är... Vi skulle aldrig släppa album efter album om vi inte känner för det! Det är på så vis vi ser till att ni får kvalité och det riktiga Tokio Hotel! ;-) Vi är stolta över stödet från alla Aliens!!!"
Bild #4 - Tom: "Hur vacker är inte denna gitarr?" Fan (@Hanna Marie): "Wow!!! Vilken skönhet... Du har verkligen bra smak på vad man ska köpa för instrument :) Är det din nya gitarr?? ;) [...]"
Bild #5 - Tom: "@Hanna Marie: Jag försöker få tag i en sådan just nu!"
Bild #6 - Bill: "Old-school... Cool butik i Hollywood." Fan (@Alinne_0630): "Cool!! ;-) Jag skulle kunna spendera timmar där inne. Jag gillar olika saker! Intressant! Vad gillar du mest med den där butiken, Bill?"
Bild #7 - Bill: "@Alinne_0630: Jag också! Jag älskar sådana butiker! ...de är väldigt ovanliga.."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0