BTK App - Alien Wall #154

Bild #1 - Bill: "Skuggor..." Fan (@Stern): "Hej Bill! Det här är en bild på min kusin. Jag kallar honom Chicky! Han älskar dig jättemycket! Varje gång han ser dig ropar han ditt namn och sjunger alltid samma vers. Han är så söt. Jag är säker på att du skulle älska honom om du fick träffa han någon gång <3" Bill: "@Stern: ..åh...det gör jag redan! ...väldigt söt bild :-) Hälsa honom från mig" Fan (@Albbba): "Ni svarar mig aldrig xD Gillar ni fotboll? Har ni något favoritlag? Vi saknar er här i Spanien *_*" Tom: "@Albbba: Nej, vi gillar inte fotboll så mycket. Jag tror vi såg en match under hela senaste Fotbolls VM! ;-) Jag brukade spela basket i skolan!"
Bild #2 - Tom: "Keyboard. Jag är sämst! ;-)" Fan (@Annika): "Jag grät när du spelade 'Zoom' på konserten i Oberhausen 2010! Du kan verkligen spela piano, Tom ;-) [...]" Tom: "@Annika: Kul att du gillade mitt piano-framträdande! 'Zoom Into Me' var ett väldigt speciellt ögonblick på scen! Det var sååå roligt!"
Bild #3 - Bill: "Kyrkan..." Fan (@Betta.): "Bill, berätta hur det går med gitarrlektionerna med Tom. Planerar du något inför nästa turné? (:" Bill: "@Betta.: Vi får se! Tom är en bra lärare men jag är så otålig :-) ..haha.."
Bild #4 - Tom: "Håller på att redigera ljud!" Fan (@MariAna_E): "Kommer vi att få höra din röst mer på detta album, Tom?? ;-)" Tom: "@MariAna_E: Aldrig! Lita på mig, ni vill verkligen inte höra den! ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0