BTK App - Alien Wall #172

Bild #1 - O Music Awards. Vilka ska titta på O Music Awards i kväll? Det är en 24-timmar-lång gala och man kan rösta hela tiden. Rocka röstningen, Aliens!! Omusicawards.com" Fan (@Lorento Vazquez): "Hej, Tom! Hur är det? Jag ville bara berätta för dig att Tom, den perversa lilla killen med blonda dreadlocks betydde väldigt mycket för mig. Han har aldrig försvunnit och jag tänker på honom konstant, trots att dreadlocksen är borta. =( När du sa att du funderade på att skaffa dreads igen fick jag hjärtslag. Jag hade ingen aning om att det kunde hända! Det var som att gå tillbaka i tiden... Det var som att se den där sexiga killen med blonda dreads igen... Den där killen har hjälpt mig så mycket och betyder enormt mycket för mig... (: Dagen då du sa att du hade skaffat dreads igen hoppade jag ur sängen av lycka! Det var helt otroligt! Du var tillbaka! Och när jag väl såg bilden slutade mitt hjärta slå... Jag var helt inne i bilden. Dessa vackra svarta dreadlocks. De fick mig att glömma alla mina bekymmer. Leendet jag hade går knappt att beskriva. Mitt hjärta slog hårt och jag fick svårt att andas. Jag vet att det låter överdrivet, men det var det bästa som kunnat hända i mitt liv. Ok, bortsett ifrån dig och Tokio Hotel såklart. Jag önskar dig all lycka, för du förtjänar det. Tack så mycket! Du betyder jättemycket för mig, jag älskar dig." Tom: "@Lorento Vazquez: Hahaha! Vad gulligt av dig! Tack för dina fina ord! Jag hade ingen aning om att dreadlocks kunde vara så viktigt för någon! ;-)" Fan (@AnnaKaulitz): "Bill, jag kommer aldrig glömma March Musical Madness. Jag varken sov eller åt. Det enda jag gjorde var att rösta konstant. Det var verkligen MADNESS! :) Men jag älskar er så otroligt mycket och tror på er och ska göra allt i min makt för att få Tokio Hotel som vinnare! :) Lycka till med OMA, hoppas ni vinner!" Bill: "@AnnaKaulitz: Wow, seriöst? Tack så jättemycket! Det är vad jag kallar engagemang...jag är stolt över att ha dig som fan!"
Bild #2 - Tom: "Liten trumuppsättning... Igårkväll på en nattklubb!"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/9d3b5c92b70a35546e26915d544869e9
Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/075c86d5a5d56783857abe6a8f9a7579

2012-06-28 @ 10:00:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se
Postat av: Sara

tack för screensen! men är det där fanet besatt eller ? hon låter ju lite läskig faktiskt :P hon som kommenterar om Toms dreads.

2012-06-28 @ 17:29:06

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0